ניסיון פיגוע סמוך לבית אל: תצפיות צה״ל זיהו הבוקר (שישי) חשוד, שהשליך בלוק לעבר רכב ישראלי ואף ניסה לפתוח את דלתות הרכב, בו היו אזרחים ישראלים, סמוך ליישוב בית אל שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. כוח צה״ל פתח בנוהל מעצר חשוד, אשר כלל גם ירי לעברו. הוא נפגע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בהמשך נמצאו עליו סכין ובקבוק חומצה.

כמו כן, צה"ל עדכן כי כוחות הביטחון פעלו בשעות האחרונות ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ועצרו שני חשודים בכפר כיפל חראס ואיתרו נשק במהלך סריקות אחר אמצעי לחימה בעיר חברון. במקביל, הפלסטינים דיווחו על חילופי אש בג'נין וכי אחיו של זכריה זביידי נפצע. 

בנוסף, צה"ל פועל גם בבורקין ואף כיתר בית של אדם החשוד כפעיל ג'יהאד אסלאמי, והפלסטינים דיווחו כי צה"ל עשה שימוש בדחפורים באזור והחשוד נעצר. הפעילות בבורקין היא למעש מעין "סיר לחץ", כאשר הכוחות מפעילים בהדרגה אמצעי לחימה על מנת לגרום למחבלים בבית להיכנע. כריזה - נשק קל - נ"ט - ובהמשך, עשוי להיעשות שימוש בדחפור D9. על פי דיווחים פלסטינים אחיו של המחבל המבוקש יצא מהבית והסגיר את עצמו לכוחות הימ"מ.

בתוך כך, בצה"ל נערכים ללוויתה של עיתונאית אל ג'זירה, שנהרגה בעימותים בין צה"ל לבין מתפרעים בג'נין - שירין אבו עקאלה, בכוחות מתוגברים ושומרים על כוננות גבוהה, לנוכח החשש מהפרות סדר. כמו כן, ארגון חמאס קרא הבוקר לפלסטינים "להגיע לאל-אקצא ולהגן על המסגד מפני ניסיונות הייהוד והחלוקה בו". עוד נמסר מהארגון כי "אנו מהללים את קורבנות הג'יהאד בחודש הרמדאן וקוראים להגביר את הנוכחות במסגד אל-אקצא".