לאחר שיו"ר מפלגת רע"מ, מנסור עבאס, חשף כי הוא מחזיק בשיחות שהתקיימו בינו לבין נתניהו, חבר הכנסת דוד ביטן שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב־103fm, והבהיר כי "אין בזה שום דבר". בנוסף, דן באפשרות לפיה איילת שקד תחבור לליכוד, וחשף מי המתנגדים למהלך.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נשאל ביטן על התבטאותו בעניין השרה איילת שקד, כאשר אמר "בגלל אנשים כמו מירי רגב - שקד לא בליכוד". "לא רוצים אותה בליכוד אז יש שתי בעיות, היא חייבת לדאוג לעצמה ובאים ומתלוננים שהיא עם בנט. אין לה עתיד בליכוד", אמר. "נתניהו כן רוצה אותה בליכוד, הוא מבין שאין לו ברירה ברמת הפוליטית, הוא אמר לי את זה באופן אישי, אבל יש כאלו שמונעים את זה". 

לדבריו, בין יתר המתנגדים לחבירה של שקד, חברת הכנסת מירי רגב. "היא לא רוצה מתחרה בליכוד", הוא ציין, "גם אם שקד תבוא לליכוד תמיד יהיה לה חוסר אמון, בסוף לא יקיימו את ההסכם איתה. ומאז אין לנו 61, זו התוצאה". 

בהמשך, משעל הדגיש בפניו כי אם עבאס אכן ניהל משא ומתן עם חבר הכנסת יואב קיש, באישור נתניהו, משמע האחרון הכשיר אותו. על כך השיב ביטן: "לא נצרף את עבאס לקואליציה שלנו, אולי דיברו איתו על סיוע למגזר הלא יהודי, תמיד עזרנו להם בלי קואליציות".

כשנשאל האם לא יצרפו את עבאס ומפלגתו לקואליציה בכל מחיר, אמר: "כן. גם אם אנחנו נצטרך אותו". הוא אף הסביר מדוע - "אתה רואה את ההתפתחות של מה שקורה איתו מאז שהוא הפך להיות חבר קואליציה. הוא כל היום סוחט דרישות והוא אף פעם לא שבע הבן אדם הזה".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm.