"סטייק סוף העולם": הקמפיין החדש והייחודי של ויגן פרנדלי, מגיע למסך הטלוויזיה בכל בית בישראל, עם שידורה של פרסומת ראשונה מסוגה במהלך הפסקת הפרסומות של גמר האירוויזיון. 

אמנם המשלחת הישראלית לאירוויזיון נעדרה מהגמר, אך למרות זאת זכו הצופים להיסטוריה ישראלית קטנה עם הפרסומת הבינלאומית, העוסקת לראשונה אי פעם, בקשר שבין צריכת מזון מן החי ומשבר האקלים. 

כידוע, גידול עדרי בקר לבשר על שטחי אדמה עצומים, פיטומן בכמויות מזון אדירות שגוזלות משאבי טבע, וכמובן- פליטת גזי החממה מעדרי הבקר- כל אלה מהווים חלק בלתי נפרד מהנזק האדיר לאקלים ולסביבה. קמפיין 'סטייק סוף העולם' שוטח בפני הציבור את המציאות כהווייתה ומסביר איך כל סטייק שאנחנו צורכים מקרב את סוף העולם. 

לצד הפרסומת, השיקה עמותת ויגן פרנדלי גם אתר המרכז את כל המידע הרלוונטי בתחום, עובדות שככל הנראה אינן ידועות לציבור ועוד, במטרה להעמיק את התודעה הציבורית לנושא החשוב. את הפרסומת הפיקה ויגן פרנדלי באמצעות 'ויגן אקטיב'- מועדון התורמים של העמותה, המאפשר גיוס משאבים למטרות ספציפיות, דוגמת הקמפיין הנוכחי. 

את הפרסומת הפיקו בעמותה בעלות כוללת של כ-700 אלף שקלים. היא צולמה בשתי גרסאות - בעברית ובאנגלית, תוך שימוש באמצעי הפקה מורכבים ומאתגרים, שכללו שימוש בטרקטורים אמיתיים במהלך הצילומים, שימוש בכמויות חציר אדירות ועוד. בפרסומת מככבת גם הפרה בובה, דיירת בחוות החופש, שצולמה בשטח המחיה הטבעי שלה, ו'נשתלה' בשלב העריכה בפרסומת עצמה. 

הפרסומת מתארת זוג שהגיע לסעוד במסעדה, ומבקשים מידע על מנה המופיעה בתפריט תחת הכותרת: 'סטייק סוף העולם'. המלצר ממהר להסביר להם כי הסטייק שהם מבקשים להזמין דורש משאבי טבע אדירים, ובכך בעצם מקרב את העולם אל סופו.
רשימת קרדיטים מלאה להפקת הפרסומת- בסוף הידיעה.  

כזכור, ויגן פרנדלי כבר רשמה היסטוריה בעבר, כאשר הפרסומת הראשונה שהפיקה, שודרה בברייק הזהב של גמר הישרדות וזכתה ל-20 מיליון צפיות. כעת, פורצת ויגן פרנדלי את גבולות ישראל, והפרסומת- שתשודר לראשונה כאן אצלנו בגמר האירוויזיון, צפויה לעלות בגרסה הבינלאומית גם בארה"ב ובאנגליה,  ותביא לכ-40 מיליון צפיות. בהמשך, תתורגם הפרסומת ל-10 שפות, ותופץ ברחבי העולם. 

עמרי פז, מנכ"ל ומייסד 'ויגן פרנדלי': "להעדפת מזון מן הצומח יש היבטים רבים ומבורכים. בראש ובראשונה, המעבר לצריכת מזון מן הצומח תצמצם את הפגיעה והנזק הנגרם לבעלי החיים, אבל זווית חשוב ומשמעותית לא פחות היא הנזק החמור הנגרם לסביבה בעת צריכת מזון מן החי. זו זווית שהציבור פחות מודע אליה ואני מאמין שהקמפיין הנוכחי יעלה את המודעות הציבורית לנושא, ויעודד את השינוי שכבר קורה בארץ ובעולם- במעבר למזון מן הצומח".