מותג משקפי השמש האקסקלוסיבי והמוביל OLIVER PEOPLES משיק את קולקציית קיץ 2022 ועולה בקמפיין פרסומי חדש בשיתוף רשת חנויות i-optic  לרגל השקת הקולקציה החדשה. את הקמפיין מובילים הדוגמן והמוזיקאי בלו סמית' ואשתו נארה עזיזה פלמן עם בתם ראמבל האני.

הקמפיין המתאר סיפור אהבה רומנטי בין גבר לאשה ושצולם בבית דוליטל האייקוני, נותן ביטוי למאפיינים האורגניים של הבית ואורח החיים המשפחתי. הקמפיין צולם בתוך הבית ולאורך המרפסות החיצוניות הרחבות כדי לתפוס רגעים מהחיים ואת המצולמים כמשפחה. הקמפיין צולם על ידי הצלם הידוע מת'יו ברוקס בטכניקה מיוחדות וציוד צילום שהוזמן במיוחד עבור הקמפיין המקנה לפריים מראה מעושן וחמים במיוחד.

משקפי השמש של OLIVER PEOPLES (צילום:  יחצ חול אוליבר פיפול)
משקפי השמש של OLIVER PEOPLES (צילום: יחצ חול אוליבר פיפול)

הקונספט של הקמפיין משלב ערכים ורגשות של אהבה ויש דגש על רוך עדינות ורומנטיקה. הדגמים מתאפיינים בעיצובים מודרניים, עם אמירה מעט ספורטיבית אך מלאת שיק ואלגנטיות. מרבית הדגמים מתכתיים בשילוב חומרי סיליקון, מסגרות עשוית Carbon Fiber ועדשות אמידות מסוג פוליקרבונט.

קולקציית הקיץ של OLIVER PEOPLES מתמקדת בכמה דגמים עיקריים משקפי שמש בעיצוב וינטאג'- טרנד הקאמבק עם משקפיים אייקוניות שמקבלות אינטרפרטציה עכשווית. כמו כן, גם השנה ממשיך שיתוף הפעולה המותג אוליבר לבין המותג האיטלקי היוקרתי Brunello Cucinelli, קולקציית משקפי שמש בעבודת יד שמיוצרת באיטליה, בעיצוב אומנותי ויוקרתי התואם את הסגנון של Brunello Cucinelli.