תל אביב היא עיר קולינרית ולכן בכל רגע נתון נפתחים בה מסעדות וחללי אוכל שמבטיחים לנו את השפים הכי טובים, האוכל הכי טעים והחוויה הכי מגניבה שאיכשהו תמיד מתגלה כמשהו לעוס ומשעמם.

לכן לא מיהרתי לרוץ למתחם החדש שנפתח מתחת לעזריאלי שיוסי שיטרית מייעץ לו. למרות השמות החמים, חששתי שזה עוד מתחם שבו חתומים כמה שפים אבל בפועל הם בכלל לא שם והאוכל משעמם והכל מלא רעש והמולה.

אז זהו שלא. אבל ממש ממש לא.

המתחם החדש הקרוי בשם DNA TLV הוא חלל אוכל מגניב במיוחד שהשקיעו בו כנראה לא מעט כסף, כי העיצוב שלו יפייפה, עם 2 ברים ענקיים לישיבה, 4 משאיות אוכל מעוצבות, מוזיקה נהדרת, אלכוהול מפתיע במיוחד, מגוון אקלקטי של מקומות ישיבה לכל מצב רוח ואוכל טעים. טעים מאד.
החלל עושה ישר חשק לשוטט כמו באיזו חנות ממתקים ענקית, מדוכן לדוכן, ולטעום הכל. את ארבעת משאיות האוכל מאכלסים 3 שפים ושפית אחד נהדרים , עם תפריטים הכוללים כ- 5-6 מנות ועוד ספיישלים מתחלפים וכמובן משהו מתוק. כל אחד מהם מעיף את החך לטעמים אחרים לחלוטין ולכן גם מספק חוויה אחרת.

סלט פומלה ודג מושלם של תומאס זהר (צילום: אסף קרלה)
סלט פומלה ודג מושלם של תומאס זהר (צילום: אסף קרלה)

תומאס זהר, הזכור ממשחקי השף ומהמטבח התאילנדי שלו, מביא גם לפה את טעמי תאילנד בכל עוצמתם עם קארי שרימפס פיקנטי, סלט פומלה ודג בטמפורה עם מלא עשבי תיבול, מנה נהדרת של כדורי פרגית מטוגנים שמכניסים אל עלי חסה פריכה עם אטריות וקצת חריף ומקבלים ביס אחד עוקצני ועוד מנות שאתם חייבים לנסות.

יונתן שרביט, שהגיע לגמר במשחקי השף, הוא אחד השפים הכי מוכשרים וחייכנים שכיף לפגוש והוא מביא את דרום איטליה המענגת עם פסטות מיוחדות, פיצות פריכות במיוחד, קרפצ'יו עגבניות אדומות וירוקות עם מלא שמן זית ואנשובי, לזניית ציידים מושחתת וקינוח עם הגלידה המפורסמת שלו.

שחיתות מטורפת של צורי אגמי (צילום: אסף קרלה)
שחיתות מטורפת של צורי אגמי (צילום: אסף קרלה)

השפית צורי אגמי מביאה את  ׳לה פו פו׳ שכולו על בסיס קרואמפין- שילוב של קרואסון ומאפין שמייצרים ביס פריך כל כך שקשה להפסיק לאכו אותו. אצלה תמצאו קרואמפין מדהים! ממולא בפרגיות קצוצות עם דבש מתובל ובצל מוחמץ או עם סלקים צלויים, מסקרפונה וכמהין.
בבוקר היא היחידה שעובדת והיא תגיש לכם קרואסונים ממולאים בביצים וגבינות. ביס מושלם לצד דרינק או קפה.

אחרון חביב הוא גבריאל ישראל המוכר ממסעדת L28. פה הוא משחרר את הפיין דיינינג ממנו הוא מגיע ומביא את המטבח של המהגרים המקסיקנים בארה"ב עם המון ביסים פיקנטיים של בשר ורטבים מיוחדים שהוא מייצר, טורטיות תירס, ארפות  מולאות (פיתות תירס) גדושות במלא דברים טובים, משקאות מיוחדים ובעיקר צבעוניות בטעמים ובנראות.

המקסיקני של גבריאל ישראל (צילום: אסף קרלה)
המקסיקני של גבריאל ישראל (צילום: אסף קרלה)

לסיום כל הטוב הזה אני חייבת לפרגן לאלכוהול, די התבקש שיהיה פה תפריט אלכוהול בנאלי כי לא הייתה בי ציפייה שיבואו לפה לשתות. אבל כנראה שהמטרה היא אחרת וטוב שכך כי יש פה קוקטיילים מעולים, מושקעים וטעימים ממש, יינות נהדרים ובעיקר אווירה נכונה לשתות כך שכוס יין ונמנה באמצע היום או גבינות , אוכל מקסיקני וקוקטייל בערב כבר לא נשמעים כמו פנטזיה אלא כמו משהו ששווה בהחלט לעשות בחלל האוכל הכיפי הזה. יופי של עבודה ויופי של מקום ואני הכי מאחלת להם שיצליחו. לכו ותהנו

מרכז עזריאלי תל אביב. דרך מנחם בגין 132  
שעות פעילות: ראשון - חמישי 12:00 עד חצות  (בהמשך יהיה פתוח 7 ימים בשבוע החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות)
פייסבוק ואינסטגרם : DNA.ISRAEL