עוד מעבר של בעל משרה ניהולית בולטת בענף הביטוח: ירון שמאי, ששימש עד לפני שנתיים כמשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות בכלל ביטוח, עובר לתפקיד דומה בחברת מגדל. דירקטוריון מגדל ביטוח אישר אתמול את מינויו כמנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בחברה.

שמאי יחליף את ליאור רביב, ששימש בתפקיד חמש שנים ושמונה חודשים כמנכ"ל סוכנות הבת של החברה, מבטח סימון. שמאי משמש כיום כבעלים במשותף של משרד הייעוץ גונן את גלזנר. שמאי בעל ניסיון רב בענף הביטוח. בתפקידו בכלל ביטוח הוא נחשב למנהל מוצלח, ניהל 900 מנהלים ועובדים בתחומי המכירות והיה אחראי על ניהולן של כלל מערכי השיווק והמכירות. עוד קודם לכן שימש כמשנה למנכ"ל וכמנהל חטיבת ביטוח החיים וכמנכ"ל סוכנות תמורה.

ירון שמאי (צילום: סיון פרג')
ירון שמאי (צילום: סיון פרג')

על פי ההערכות בענף הביטוח, שמאי פרש מתפקידו בכלל ביטוח על רקע מחלוקת עם המנכ"ל יורם נווה. יו"ר מגדל ביטוח יפתח רון טל: "שמאי הוא מהמנהלים הוותיקים והמוערכים בענף הביטוח ולו שנים רבות של ניסיון מקצועי רחב". מנכ"ל מגדל שגיא יוגב: "היכרותו הרחבה והמעמיקה של שמאי, עם פעילות הביטוח והחיסכון ארוך הטווח על כלל היבטיה, מעידים כי הוא האדם המתאים ביותר לעמוד בראש מערך ההפצה של מגדל. מדובר בתפקיד חשוב".