"מהומות רעב" שוב מתפשטות באיראן, במיוחד במערבה של המדינה, כשלפחות שלושה מפגינים נהרגו בהפגנות המתרחבות של האזרחים נגד הממשלה, במחאה על המדיניות הכלכלית החדשה שהובילה לעלייה דרמטית במחירי המזון.

בשיחה עם סוכנות הידיעות האיראנית אמר אחמד אוואי, חבר הפרלמנט האיראני מהעיר דזפול, כי המפגין שנהרג בחוזיסטן היה תושב העיר אנדימשק. לדבריו, לא היו יותר משבעים מפגינים, וגם הם לא היו מקומיים אלא הגיעו ממקומות אחרים. זאת לאחר שחשבון טוויטר של מתנגדי משטר דיווח ביום שישי כי כוחות הביטחון ירו למוות באומיד סולאאני, מפגין בן 21.

פעיל האופוזיציה חוסיין רונאגי דיווח על שני מקרי מוות נוספים של מפגינים בדזפול בח'וזסטן ובפרסאן במחוז צ'האר מאהל ובחטיארי, באזורי הגבול עם אפגניסטן ואזרבייג'אן. על פי דיווחים ברשתות החברתיות, פיש־עלי גלבי, גבר בגיל העמידה, נורה בראשו ביום שישי כשעמד מול החלון בתוך ביתו וצפה בהפגנות. סרטון שפורסם בטוויטר מציג אותו על הרצפה בתוך ביתו כשגברים ואישה מקיפים אותו ובוכים.

דיווחים ברשתות החברתיות זיהו את הקורבן הנוסף בשם חמיד גאסמפור, צעיר שגם הוא נורה ברחוב ביום שישי בערב ומת בבית החולים. סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מציג אותו על הקרקע, ככל הנראה לאחר שנורה גם בראשו. סרטונים ודיווחים נוספים מספרים על עשרות מעצרים בחוזסטן ובמחוז אחר, חזדגאן.

ערוץ טלגרם פרסם את שמותיהם של 40 איש שנעצרו בחוזסטן, שם השתבש האינטרנט הסלולרי למשך עשרה ימים. ובכלל, צילומי המחאות בימים האחרונים ברשתות החברתיות מעטים, מכיוון שהממשלה האטה או סגרה לחלוטין את הגישה לאינטרנט באזורים שבהם התקיימו הפגנות. הממשל האיראני מאשים "גורמים זרים" בליבוי המהומות.

בנוסף, שירותי הבטחון האיראנים עצרו את אחד מראשי האיגוד המקצועי של המורים בצרפת ואשתו, ששהו באיראן בזמן הפגנות המורים במדינה, והאשימו אותם בחתירה ביטחונית. צרפת דרשה את שחרורם המיידי, אך לא נענתה עד כה.