משתמשת TikTok בשם ElectraSoul, פרסמה סרטון, בו היא טוענת כי לחלומות שחוזרים על עצמם יש מסר עבורנו. בטוח שכל אחד מאתנו שאל את עצמו פעם "למה חלמתי את החלום הזה? מה זה אומר?". היא הסבירה שלמרות שלא לכל החלומות יש משמעות רוחנית, סביר להניח שיש להם מסר כלשהו. לאחר שרבים מהעוקבים שלה כתבו לה בתגובות לגבי חלומות שחלמו, היא ענתה לחלק מהם ופירטה מה פירוש החלום.

אל תתעלמו מהחלומות שלכם! מדיום מסבירה מה הם אומרים עליכם (צילום: טיקטוק)

נרדף:

להיות נרדף בחלום על ידי מישהו או משהו, הוא חלום נפוץ למדי. "הדבר מסמל שיש משהו בתוכך שאולי אתה אפילו לא מודע אליו, ואתה צריך להתעמת אתו", אמרה המדיום. היא הוסיפה: "הסתכל עמוק לתוך עצמך, מצא את הדברים שעליך להתמודד איתם - ו'תסתכל להם בעיניים'. אם אתה חולם שרודפים אחריך, זה יכול להעיד על כך שתתגבר על האויב שלך. אם יש מישהו כזה בחייך, דע שאתה הולך לנצח ב'קרב' הזה".

נפילה:

בין אם זו נפילה מבניין, מצוק או מכל מקום גבוה, זהו חלום די מוכר. "חלום זה מסמל שעליכם להיות החלטיים יותר, ולעמוד מאחורי ההחלטות שלכם. אתם צריכים להתמודד עם הפחדים שלכם בכל הנוגע להחלטות שאם מקבלים. אל תפחדו מזה", אמרה המדיום. חלום על נפילה יכול להעיד גם על כך שאתם מרגישים שחייכם אינם בשליטתכם. כדי לשנות זאת, אמרה משתמשת ה-TikTok: "קחו חזרה את המושכות והפסיקו לתת לאחרים לדרוך עליכם".

חטיפה: 

חלומות שבהם אתם נחטפים, יכולים להצביע על דיכאון. משהו גורם לכם להיות עצובים. מי שחווה סיוט מהסוג הזה, המדיום טוענת שעליו להפסיק להתכנס בתוך עצמו: "אתם מתאפקים להיות אתם עצמכם". סיבה נוספת לחלום על חטיפה, היא כשאתם מרגישים שמעכבים אתכם מלהגיע למטרה שלכם. יכול להיות שאתם אלו שמעכבים את עצמכם. "שחררו את עצמכם מהחרדות שלכם", לדבריה של ElectraSoul.

שיניים נושרות:

חלום על נשירת שיניים, מסמל שאתם מתמודדים כנראה, עם יותר מדי. חלום זה מייצג חוסר ביטחון ומתח, והמדיום הציעה לקחת את הזמן ולא לתת ל"כוחות החיצוניים" להשפיע עליכם. 

שיניים נושרות בחלום (צילום: צילום מסך טיקטוק)
שיניים נושרות בחלום (צילום: צילום מסך טיקטוק)

מרמים אתכם או בוגדים בכם:

למרבה המזל, אנשים שבוגדים בחלומות, לא בהכרח בוגדים בחיים האמיתיים. זהו עוד חלום שיכול לסמן חוסר ביטחון בחייכם: "אתם לא מעריכים את עצמכם, אתם מרגישים לא חשובים בעיני אחרים, ושלהם א רואים את הערך שלכם", אמרה המתקשרת לכאורה. "תפסיקו להתייחס לעצמכם בצורה מזלזלת, כאילו שאתם כלום. תעריכו את עצמכם".