בינואר השנה, ערך הזמר עטור ההישגים דני ליטני הופעת פרידה מהבמה, זאת לקראת ניתוח משנה חיים להצלת השמיעה שלו. כעת, משעבר את הניתוח לפני כחודשיים, שוחח ליטני היום (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM בריאיון ראשון לאחר ההליך, וסיפר על מצבו והתקווה לשוב ולנגן.

"אני מרגיש יחסית בסדר, משתפר. אני מקווה שיהיה עוד יותר בסדר. את הניתוח עברתי לפני חודשיים בערך, רק שהפצע מחלים ונסגר אפשר להכניס את החלק השני של המכשיר ואז זה מתחיל לעבוד. אני מדבר איתכם באוזן שעוד שומעת קצת, לא באוזן של הניתוח בינתיים, אז אני שומע אך השמיעה אמורה להשתפר. זה הולך עם המוח ביחד, זו עבודה קשה, כל פעם נוספים עוד ועוד דברים".

עוד הוסיף, כי: "באוזן השנייה אני שומע את זה עדיין די עמום ומהדהד עם כל מיני צלילים גבוהים שמתריעים, אבל אני הצלחתי לשמוע מהפעם הראשונה ששמו לי את המכשיר, הם אמרו שזה נדיר מאוד. הרופאים מרוצים כן, אני עדיין עם תפרים וזה נפוח קצת. סיפור, בקיצור. הניתוח בכלל לא יוצא דופן, וקיים למעלה מ-20 שנה, אני מניח שיש הרבה אנשים שעושים את זה. הרופא שלי נהדר. כל ניתוח אני מתלבט".

על השאלה האם הוא מתכנן לשוב בקרוב אל הבמות, השיב: "לשיר לעצמי אני יכול, אך לנגן זו הבעיה הקשה. המכשיר לא מכוון בעניין של נגינה, יש מוזיקאים שהצליחו לחזור ולעסוק במוזיקה. אני מנסה, תכננתי להוציא את הגיטרה בעוד כמה ימים ולראות איך היא נשמעת לי. אני חושש כי זה לא עובד על מוזיקה כל כך כל הסיפור הזה. אני לא יכול לזהות שירים בינתיים".