ההרשמה המוקדמת לשירות הסטרימינג דיסני+ נפתחה הבוקר (שלישי) זאת לקראת השקתו בישראל בחודש הבא. מחיר ההיכרות החד פעמי עומד על 319 ש"ח לשנה, כאשר על פי תנאי ההטבה, הנרשמים יוכלו להינות מ-12 חודשי צפייה - בעלות של שמונה חודשים. עלות מינוי חודשי עומדת על 39.90 ש"ח במועד ההשקה, כאשר עלות המינוי השנתי תעלה אז ל-399 ש"ח.

המנויים ייהנו, בין השאר, מגישה לכותרים כמו "הספר של בובה פט" עטור השבחים ו"המנדלוריאן" של המפיק והיוצר ג'ון פאברו, שניהם מקטגוריית "מלחמת הכוכבים", כמו גם  הסדרה החדשה "אובי-ואן קנובי". הסדרה "מון נייט" של מארוול בכיכובו של אוסקר אייזק כסטיבן גרנט, המספרת על עובד בחנות מתנות שנתקף בגלי זיכרונות מחיים אחרים, והסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה, שיהיו זמינים גם הם בזמן ההשקה.

המנויים לשירות דיסני+ יוכלו ליהנות מסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת לאוסקר, והסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו", המספר את סיפורה של משפחת מדריגל המיוחדת.

בנוסף, תחת קטגוריית הבידור הכללי סטאר, יוכלו המנויים לצפות בכותרים הכוללים את סדרת הקומדיה המקורית 'רק רוצחים בבניין' (Only Murders in the Building), הסדרה 'פאם וטומי' (Pam and Tommy), 'משפחת קרדשיאן', 'קווינז', וכן הסדרות "משפחת סימפסון", "האנטומיה של גריי", '9-1-1' ו'שחור-כזה' (Black-ish). כותרים של נשיונל ג'יאוגרפיק יכללו בין היתר את הסדרה "העולם על-פי ג'ף גולדבלום" והסרט הדוקומנטרי זוכה האוסקר 'סולו חופשי' (Free Solo).

למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.

איך נרשמים לשירות

להרשמה המוקדמת, היכנסו לאתר דיסני פלוס, להשארת פרטים ולקריאה של תנאי ההטבה וההרשמה. ביום ההשקה - 16 ביוני 2022 - הנרשמים יקבלו לינק למימוש ההטבה הבלעדית (בתוקף לנרשמים עד ה-16 ביוני)