אחד מפסטיבלי האוכל המוכרים ואולי זה שנחשב לגדול מכולם, חוזר אחרי היעדרות ארוכה ולנו זה מרגיש כאילו רשמית - נגמרה הקורונה. הפסטיבל הקולינרי שיתקיים בתאריכים 23-26 במאי, ייערך, כמו תמיד, בהפקתה של עיריית תל אביב. השנה הוא יהיה גדול במיוחד ויכלול שפע רחב של דוכני מזון של מסעדות מוכרות, דוכני שוק, דוכני אוכל רחוב ומתחם טברנה. 

אם שכחתם על מה מדובר אז נזכיר לכם שהמטרה הגדולה פה היא לטעום ממנות מוכרות ומנות אייקוניות של מסעדות מפורסמות אליהם קשה לפעמים להשיג שולחן או שהתפריט שלהן יקר. בפסטיבל תוכלו לטעום מאותן מנות במחיר סביר שינוע בין 25-40 שקלים ולטעום כמה מנות שונות בערב אחד רווי מזון ואלכוהול. מה צריך יותר מזה?

השף ישראל אהרוני ישתתף לראשונה בפסטיבל וישיק בו מסעדת המבורגרים חדשה בשם "אהרוני'ס בורגר", השף חיים כהן יפתח באירוע דוכנים של מסעדותיו בהם יוגשו בין השאר מנות אייקוניות, כמו מנת הכנפיים של מסעדת "דיקסי" ומנת הגירוס של מסעדת "יפו - תל אביב".

השף אורן אסידו יצטרף בפעם הראשונה לאירוע עם דוכן של מסעדת OLE שנפתחה השנה וידועה במנת הקטאייף המפורסמת שלה המוגשת עם שוק אווז קונפי. מסעדות שף נוספות שיופיעו בפסטיבל הן: "מסה" של השף אסף שטרן עם מנת הסלמון על סלט אטריות סובה, "התרנגול הכחול" של השף שאול בן אדרת, "אריא" של השף גיא גמזו ומנת לחמניית הפופקורן שרימפס המפורסמת, VONG הוייטנאמית שתציע מנות של השף החדש ניר כרמלי, "דלידה" - חמרת השף משוק לוינסקי, ועוד ועוד.

פסטיבל האוכל (צילום: ניקי טרוק)
פסטיבל האוכל (צילום: ניקי טרוק)

מה יש לאכול?

מסעדות:
מסעדת יפו תל אביב, פילדלפיה, Dixie, טש וטשה, אהרוני'ס בורגר, MEXICANA, אגאדיר, התרנגול הכחול, TEXAS BBQ, בוצ'רי דה ברילוצ'ה, NINI HACHI, VONG, ARIA/NUNUNU, MESSA, רחל מאסטר שף- שפכטל, סלון יווני, DALIDA, OLÉ

איים- מטבח פתוח:
BEYOND MEAT, The Showroom Bakehouse

סטריט פוד:
שווארמה GRINGO, מנצ'ס הצ'ורוס הספרדי, צ'יפס הולנדי, DIM SUM SHOP, BRETONN קרפרי מקומי, Frank, POK'E, EGGZIT, INDIRA, CREMERIE DE L'ECLAIR, Go Noodles, הטוניסאי של אלי, מנאל מאסטר שף, טשטש שוילי, LUCKY CHICKEN, PAULA, LAREPA, Miss v, FREE

דוכני שוק:
גבינות באשר, טרופיקולה, הרינג, QUEEN P, ממתקי השוק, דליק'ס, ACAI MAJIX, ENERJUICER, FRUITICO, מאכלים דרוזים, כנאפה אלואדי, המלביה, אמפנדו, בננה לוטי.

פודטראקס:
אגריפס STREET, מתחם פודטראקים שף גיא פרץ, GORDOS, CORNDOG, FROST, ARAIS, קימל, אסאדו, תפוח אדמה בטעמים, ROLLING CHEF, STREET FOOD NY, Grand pri, מוקפץ תאילנדי, עגלה מתוקה

 לצד האוכל יוקמו מתחמי ברים של מותגי האלכוהול "אפרול" ו"קרלסברג", וכן יבואנית האלכוהול "שקד" תפתח מתחם של יינות ״בלו נאן״, מתחם גלידות של חברת נסטלה ועבור הטבעונים יפתח, בין השאר, מתחם של ״דיפלומט קולינרי״, שבמרכזו חומרי הגלם של ״ביונד מיט״ - תחליפי בשר מבוססי צמחים.

מתי: ימים שני - חמישי, בתאריכים 26-23 במאי 2022, בין השעות 23:00-18:00.

מידע נוסף באתר העירייה