ד"ר מאהר דיב, המנהל הרפואי של בית החולים הצרפתי בירושלים, דיבר היום עם גולן יוכפז וענת דוידוב, בתוכניתם ב-103FM, ושטח את טענותיו בכל הקשור לאירועים שקרו בתחילת מסע הלוויה של עיתונאית אל ג'זירה, שירין אבו עאקלה שנהרגה בג'נין. 

 "הייתה בקשה של המשפחה שהגופה תהיה כאן אצלנו ללילה. ביום שישי, בזמן הלוויה, הוציאו את הגופה וכמובן הייתה התקהלות של אנשים, וכשמסע הלוויה התחיל - המשטרה נכנסה בצורה אגרסיבית ביותר לתוך חצר בית החולים, תוך שימוש מידי באלות, אפילו בלי אזהרה. לא הייתה שום זריקת אבנים, שום זריקת בקבוקי תבערה. הדברים שנזרקו היו בקבוקי מים ריקים לכיוון השוטרים, בזמן הפלישה". כשנשאל לגבי זהות זורקי הבקבוקים הוא ענה: "המשתתפים, אלה שהמשטרה תקפה אותם. הייתה התנגדות לפלישת השוטרים עם בקבוקי מים ריקים". 

 דיב נשאל לגבי טענת המשטרה, לפיה שוטרים הותקפו בברוטליות על ידי ההמון ברחבת בית החולים, שהפך לאכסנייה למאות פורעי חוק שיידו אבנים, בקבוקים, מכל הבא ליד לעבר שוטרים, שחלקם אף נפצעו במקום, והגיב: "הניסוח הזה של המשטרה הוא שקרי מ־א' עד ת'. לא היה ולא נברא. איך מי שנושא ארון מתים יכול לזרוק אבנים? איזה קריאות הסתה היו שם? לא היו שום קריאות הסתה. איזה המון פורע היה שם שמשתתף בלוויה?".

דיב המשיך לשטוח את טענותיו כלפי המשטרה באירוע המדובר: "הסרטונים מראים מה היה שם בדיוק. התמונות מדברות בעד עצמן. אפשר לראות את הסרטונים האלה ולדעת שהניסוח הזה של המשטרה הוא לא נכון". 

 הוא טען במהלך הריאיון כי בית החולים שוקל לתבוע את המשטרה, והסביר את עילת התביעה: "זה בית חולים, זה לא מקום שהמשטרה יכולה לפרוץ ולרדוף אחרי אנשים בתוך ביה"ח. זה לא שטח הפקר. אלה דברים שצריך להפסיק אותם. צריך להיות נוהל, איך נכנסים לתוך בית החולים, איך יורים בתוך מתחם של בית חולים. אלה היו יריות של רימוני הלם ורימוני עשן, הייתי שם, ויש לנו רופא פצוע מיריות גומי".  

ממשטרת ישראל נמסר: "לצערנו, מדובר בעיוות המציאות ביחס להתרחשויות בלוויה שהתקיימה ביום שישי ובהיערכות אליה. המשטרה קיימה הידברות ושיח מקדים מול בני המשפחה לתיאומים, ותכלית ההיערכות המשטרה הייתה לאפשר את קיום הלוויה כחוק. בפועל, עוד בטרם החל מסע הלוויה, החלו קריאות הסתה שלוו בהפרות סדר אלימות והשלכת אבנים, בקבוקים וחפצים לעבר השוטרים, ולכן נאלצה במשטרה להתערב ולהדוף את מפרי הסדר שניסו להפוך לוויה למפגן של אלימות והסתה בניגוד לחוק. כתוצאה מאלימות זו נפצעו שוטרים ונעצרו חשודים בהפרות סדר ותקיפת שוטרים. לצד האמור, הוחלט על קיום תחקיר לבחינת כלל ההיערכות והמענה המבצעי באירוע. נמשיך לפעול נגד הסתה פרועה, אלימות והפרות סדר מכל סוג שהם בכל מקום שנדרש לכך".