לאחר שתקפו הבוקר (רביעי) את ראש הממשלה, נפתלי בנט, בעת ביקור התנחומים, בני משפחתו של נעם רז ז"ל, לוחם הימ"מ שנפל בשבוע שעבר בפעילות צה"ל בג'נין, קיבלו באורח שונה לחלוטין את יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, שהגיע אף הוא לבקר אותם. בארי, בנו של נעם רז, אמר לנתניהו: "תחזור, שלא יהיו יותר נרצחים בפיגועים, למען ביטחון המדינה".

בליכוד תקפו את בנט בעקבות אירועי הבוקר. ח"כ מיקי זוהר צייץ: "הדברים הקשים שנאמרו לבנט ע״י משפחת הלוחם מבטאים את התחושה הקשה שיש בעם ישראל. ככל שבנט יצא יותר לרחובות הוא יבין שהעם מאס בו לחלוטין".

כאמור, ראש הממשלה, נפתלי בנט, ערך הבוקר ביקור תנחומים ביישוב קידה אצל משפחתו של לוחם הימ"מ נעם רז, שנפל בסוף השבוע שעבר בפעילות כוחות הביטחון ליד ג'נין, והותקף על ידי בני משפחתו של רז ז"ל. יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, מבקר גם הוא הבוקר את המשפחה.

בנו של רז, בארי, תקף את בנט במהלך הביקור: "אל תבטיח לנו. כלום ע"פ ניסיון העבר ממילא לא מתקיים. די עם הבילבולי שכל. תתחיל במעשים. לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן".