"אהבה חדשה", ריאליטי השידוכים של "רשת 13", במהלכו ארבע משתתפות התוכנית מקוות למצוא בן זוג, כשהן בוחרות בכל פעם האם להמשיך לבלות שלושה ימים נוספים עם הגבר שנמצא איתן, ממשיך להסעיר את הצופים.

 הערב (רביעי) רגע לפני פרק ההחלטה הגורלי, מתן הלוי בן ה-32 מגבעתיים, הולך להתייעץ עם דנה, משתתפת נוספת בריאליטי, ומציף בפניה כי הנושא שמקשה עליו ביותר, הוא שבת זוגו לתוכנית, אל אדידה, אינה יהודייה. הוא מציין בפני דנה כי קיימת ביניהם כימיה ומשיכה, אך עניין אי יהדותה מפריע לו מאוד, ויכול להוות גורם מרכזי בהחלטתו הסופית לגבי הישארותו איתה (לגברים יש אפשרות לעזוב גם עם בת זוגם החליטה שברצונה להמשיך).

צפו בהצצה הבלעדית:

הצצה לפרק של "אהבה חדשה". באדיבות "רשת 13

 "לא רוצה לכפות על אף אחת", אומר מתן לדנה בהצצה בלעדית לגולשי "מעריב אונליין". "ולא בא לי גם לחנך או לדרוש, אני לא במקום הזה, זאת אומרת...". דנה משיבה לו: "אבל הייתי רוצה שאולי תנסה, אתה כבר פה, מה יש לך להפסיד. תפתח את הראש כי יש לך בן אדם מדהים, שאתה יודע כבר. תנסה לפתוח טיפה את הראש. אל תפסול ישר, תאמין לי, אל תסגור את עצמך ישר, זה למה אתה פה, לבוא ב"וויב" טוב".

 האם על אף התלבטותו הקשה של מתן, הוא יחליט בסופו של דבר להמשיך לשלושה ימים נוספים עם אל אדידה? נדע זאת היום בפרק של "אהבה חדשה".