קב"ט מועצת אבו סנאן, ריאד סעב, התראיין הבוקר (חמישי) בתוכניתם של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM ודן במקרה האלימות במרכז הרפואי לגליל בנהריה שתועד ברשתות, לאחר שבני משפחה מהיישוב התבשרו על דבר מותו של בן משפחתם. "אם אתה רואה את הסרטון, אין אלימות נגד הצוות הרפואי", טען בפתח הראיון.

"עקב פרסום הסרטון, אנשים התחילו לנהור לבית החולים וזה גרם לצפיפות, לרעש ולבלגן. הוויכוח היה עם המאבטחים בלבד, הם כנראה רצו לראות את הבחור שלהם וזה גרם למהומה", הוא הוסיף. 

סעב הבהיר כי הוא לא תומך באירוע בבית החולים, והוסיף: "אני נגד ההתפרצות האלימה הזו". הוא סיפר כי אחיו של הבחור שנהרג התחילו להרגיע את הצעירים ולהוציא אותם מבית החולים ובמקביל המשטרה התערבה. "אנחנו נגד הדבר הזה", הוא חזר בשנית, "ברגע שיש אירוע כזה – צריך לתת לצוות הרפואי לעבוד".

"מדובר באנשים טובים", כך אמר סעב, "ההתלהמות היא כנראה מהנוער הצעיר, התלהמות שלהם שהתחילה אולי בוויכוח עם המאבטחים". הוא סיכם: "ברגע שיש אסון, הם צריכים להיות בחוץ, ואם יש אפשרות, להיכנס אחד אחד. אנחנו, המועצה המקומית וראש הרשות מגנים כל אלימות נגד בתי החולים, צוותים רפואיים ומאבטחים. אנחנו בעד שיעשו את עבודתם, הם עושים עבודת קודש. אסור לנו לפגוע ברגשות הצוותים הרפואיים, לא ברופאים ולא במאבטחים, צריכים לתת להם יד ולעזור", כך אמר בסיכום הראיון.

סייע בהכנת הידיעה: אמיתי דואק, 103fm.