לקסוס מציגה את רכב הפנאי החשמלי הראשון שלה המבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית e-TNGA - לקסוס RZ450e. ב־2004 השיקה לקסוס לראשונה מכונית היברידית, ועכשיו יצרן היוקרה היפני מנצל את ניסיונו בתחום ומפתח רכב פנאי חשמלי ייעודי בעל עיצוב ייחודי ומלוטש.
תא הנוסעים של ה־RZ450e עוצב באופן מרשים ברוח ה־Tazuna. טאזונה הוא מונח המתאר את הפקודות שמעביר רוכב לסוסו, דרך מחוות קלות במושכות. ברכב שלל טכנולוגיות מתקדמות ומיקוד בחוויית הנהיגה.

בתא הנהג הגה בעל עיצוב ייחודי המזכיר הגאי מטוס. ההגה פותח בטכנולוגיית One Motion Grip ומחובר לגלגלים באמצעות כבל חשמלי. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת שליטה ודיוק גבוה בעת הנהיגה. מעל ההגה תצוגה עילית, ולצדו מסך מולטימדיה גדול בגודל 14 אינץ'.

ללקסוס RZ450e שני מנועים חשמליים המספקים יחד 313 כוחות סוס, ומערכת ההנעה הכפולה Direct4 מסוגלת לשלוח כוח לכל אחד מהסרנים ולהפוך את ה־RZ למכונית פנאי עם תאוצה ואחיזה מרשימות. לקסוס גאה בתכנון שלה, המאפשר למקם יחידת e־Axle עצמאית על כל אחד מהצירים, כל אחד מהם כולל מנוע חשמלי, תמסורת ויחידת בקרה.

לקסוס מעוניינת לשמר את מוניטין האמינות שלה, ומבטיחה שהסוללה ברכב (בקיבולת 71.4kW) תשמור על 90% מהקיבולת שלה גם לאחר עשור. רכב הפנאי החשמלי החדש של לקסוס יושק בישראל בחודשים הקרובים.