שלושה חיילים לשעבר בצבא ארצות הברית טענו כי ראו חפצים מעופפים בלתי מזוהים, או עב"מים, לאורך גבול ישראל-מצרים, באזור חצי האי סיני, בשנת 2014. השלושה סיפרו כי הבחינו בשמונה עצמים שריחפו ודהרו בשמיים, בעת ששהו במוצב בחצי האי סיני בדצמבר 2014. לדברי החיילים בדימוס, שהוצבו סמוך לקצה הדרומי של גבול ישראל-מצרים, הם נתבקשו "לסתום את הפה" לאחר שדיווחו כי ראו "עצמים ממקור לא אנושי".
 
"הייתי מתאר את העצם כחפץ גדול, עם כמה חפצים קטנים יותר, שנראה כי הם מתקשרים או מתקוטטים ביניהם - כמו קרבות כלבים באוויר", אמר אחד מהשלושה, סמל טרוויס בינגהם בן ה-36. "ידענו שלא מדובר בצבא שלנו, וזה היה מביך", הוסיף, "העצמים הללו היו זוהרים וניתן היה לראותם בבירור בעין בלתי מזוינת והיה ברור עד כמה הם נעים מהר. עד היום, לא ראיתי כלי כזה, שעובר מרחק גדול כל כך בכזו מהירות גבוהה".

דובל אנגרם היה הראשון שהבחין במשהו מוזר בשמיים באותו הלילה. הוא צוטט בדיילי מייל הבריטי כשאמר שהוא "מפחד", לאחר שראה כלי בוהק עף בשמי הלילה. חייל אחר ציין כי ראה גם הוא את העב"מים, וצוטט כאומר: "הכלים והחפצים הקטנים הללו החלו לנוע כמו גחליליות, שמאלה, ימינה, למעלה ולמטה. הם הסתובבו מיד לכל מקום". בהמשך העריך כי הם הגיעו לגובה של כ-30 אלף רגל בשמיים (כ-9 קילומטרים). הוא הוסיף: "לא יכול לדמיין צבא בעל טכנולוגיה כזו, מדובר בפניות פרסה במהירות היפרסונית".