שני בריטים שנסעו יחד עם עוד זוג חברים לחופשה בסיני, ממש לא תיארו לעצמם שכך יגמר שבוע הנופש שלהם. בזמן שהגבר השתזף על שפת הבריכה, האישה נתקלה בהודעת SMS שחשפה בפניה את המעשים ההוללים שעשה בחופשה הקודמת שלו עם חברים באיביזה. כאשר האישה גילתה על הנעשה, היא החליטה להשפיל אותו בפומבי. 

בסרטון טיקטוק שהעלתה חברה של השניים, צ'לסי קראבר, אפשר לראות את התגובה הלא שגרתית של האישה, אחרי שהאמת יצאה לאור. מלבד הנוכחים בסיטואציה ששהו יחד איתם בבית המלון, עוד כ-4 מיליון גולשים ברשת החברתית היו עדים לרגע בו האישה רוקנה את כל תכולת המזוודה של בן זוגה – אל תוך הבריכה. 

על רקע השיר הטרנדי באפליקציה Oh No"", אפשר לראות את האישה משליכה את כל הנעליים, המכנסיים, החולצות וכלי הרחצה של בן זוגה, תוך שהיא צועקת: "אני מקווה שיעיפו אותך מפה". 

אחרי שהסרטון קיבל תאוצה והתפשט ברחבי הרשת, אנשי אתר החדשות The Sun איתרו את אותו הגבר הבוגד לכמה שאלות. בשיחה אותו הבחור טען כי הוא למעשה נפרד מבת זוגו זמן קצר לפני הטיול באיביזה, אך כשהוזמן עבורם הטיול לסיני הוא החליט לנסוע "בקטע אפלטוני". 

"לא בגדתי בה כמו שעשו מזה. נסענו למצרים וכבר במטוס סיפרתי לה שיצא לי להיות עם אחרת. היא התנהגה כאילו כלום לא קרה אך כשקיבלתי הודעה מאותה הבחורה מאיביזה זה היה כמו הוכחה עבורה, והיא פשוט איבדה את העשתונות", הוא סיפר.