לאכול את הטבע: קופסת אוכל מודולרית לשטח של המותג הבריטי balck+blum, שתתאים בייחוד למי שלא רוצה להתפתות לנשנושים בזמן הפיקניק ומעדיף להגיע מאורגן עם ארוחה מהבית. המותג מציג צרכנות חכמה ונטולת פלסטיק (הקופסה עשויה פלדת אל־חלד איכותית), להפחתת הפגיעה בכדור הארץ. כמו כן, בכל שנה החברה מעבירה 1% מרווחיה למען עמותות התומכות בערכי איכות הסביבה. הקופסה הגדולה מגיעה עם מזלג ועם מחיצה פנימית, והיא עמידה בפני נזילות, כך שאין חשש להכניסה לתיק.

המחיר: 199 שקל. ניתן להשיג באתר www.swagg.co.il ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12, נתניה.

קופסת אוכל רב שימושית - swagg  (צילום: יחצ)
קופסת אוכל רב שימושית - swagg (צילום: יחצ)

פאן לי במקסימום: המאוורר החכם החדש של המותג שיאומי Mi Smart Standing Fan Pro נטען ומאפשר שימוש בטבע ללא כבלים. הוא מספק עוצמת אוויר גבוהה באמצעות שבע כנפיים למרחק מרבי של עד 14 מטרים, והסוללה שלו מספקת עבודה רציפה של עד 20 שעות. הוא פועל באמצעות אפליקציית Mi Home, שדרכה אפשר לכבות ולהדליק את המאוורר ולהחליף בין ארבע רמות מהירות עבודה. המאוורר של שיאומי מגיע בצבע לבן בעיצוב מינימליסטי.

המחיר: 499 שקל. משווק על ידי היבואן הרשמי קבוצת המילטון. ניתן להשיג ברשת Mi Store, באתר הרשמי של שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים.

smart standing fan pro (צילום: יחצ)
smart standing fan pro (צילום: יחצ)

ריפוד קומפקטי: מזרן שטח מרופד הוא אחד המוצרים הנמכרים והחשובים ביותר לקמפינג. אם תכננתם ללון בשטח, הרי ששק שינה המונח על הקרקע אינו יוצר בידוד מספיק לשינה נוחה ואינו מגן מפני אבנים, מפני קוצים ומפני בליטות בקרקע. המותג Camptown מציע מזרן ספוג איכותי לקמפינג, קל משקל בגובה ארבעה ס"מ, מתקפל בקלות, אינו תופס מקום, מגיע במגוון צבעים ואף ניתן לכבסו בקלות. המחיר: 99 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סיטי שופ, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר www.todoz.co.il.

 מזרן ספוג לשטח (צילום: יחצ)
מזרן ספוג לשטח (צילום: יחצ)

כולם הלכו לג'מבו: רשת ג'מבו סטוק מציעה קולקציית קמפינג מותאמת במיוחד לחופשות הקיץ, הכוללת מגוון רחב של מוצרים המספקים פתרונות לבילוי נוח וקל יותר בטבע. בין הפריטים המובילים אפשר למצוא אוהלים, צידניות, מזרנים ושקי שינה, מכלי שתייה, מחצלות, שולחנות וכיסאות מתקפלים. המחיר לשולחן פיקניק לילדים: 200 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק ברחבי הארץ ובחנות האונליין.

חדר ישיבות: לאלו המעדיפים לשבת בנוחות בטיול או בקמפינג אין צורך לשבור את הגב בישיבה שאינה נוחה. אפשר להשתמש בכיסאות מתקפלים מדגם LUX של המותג Camptown, הבנויים מחומרים חזקים במיוחד המתאימים לתנאי שטח. גם בדי הכיסאות עשויים מחומר נושם שנשטף בקלות. הכיסאות נפתחים ונסגרים במהירות וכמעט אינם תופסים מקום אחסון. המחיר: 119 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סיטי שופ, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר www.todoz.co.il.

כיסא נוח מתקפל של מותג קאמפטאון (צילום: אוהב ציון)
כיסא נוח מתקפל של מותג קאמפטאון (צילום: אוהב ציון)

בר בשטח: בר המשקאות הנייד החדש של כתר משלב בר משקאות לשמירה על הקור ועל הרעננות עם שולחן נפתח להגשת המשקאות. ה־GO BAR יכול להכיל עד עשרה בקבוקים או 15 פחיות משקה, הוא עמיד בפני קרינת UV ומותאם למזג האוויר הישראלי. הוא נוח לנשיאה ועונה על הצורך הבסיסי ביותר בקמפינג: שתייה קרה ומרעננת. המחיר: 149 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובאתר האונליין של החברה.

בר בשטח של כתר (צילום: כתר ישראל)
בר בשטח של כתר (צילום: כתר ישראל)

אל תהיו עגלות: עגלת נשיאה של המותג Coleman המיועדת לשינוע ציוד בשטח. היא מתקפלת לגודל נוח לאחסון ומאפשרת נשיאה של עד 80 ק"ג. היא עשויה מבד פוליאסטר קשיח וחזק ובעלת תחתית נשלפת ומסגרת פלדה, כך ששלדתה עשויה מפלדה קלה וחזקה במיוחד. היא מגיעה עם תיק נשיאה ונוחה לגרירה. העגלה מאובזרת במעצורים לגלגלים, והידית הצירית שלה מאפשרת שליטה טובה בכל תנאי השטח. מחיר מומלץ לצרכן: 599 שקל. את המותג ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

רואים כוכבים: מותג המשקפות TASCO מציג משקפות קומפקטיות ההופכות כל נוף ועצם מרוחקים לברורים יותר וכל חוויית קמפינג למשודרגת ולקרובה יותר עבור כל חובבי הטבע. הן בעלות עדשות בקוטר 25 מ"מ ומגדילות כל פרט פי עשרה. הן מצופות גומי המיועד להגן מפני חבטות ומפני חבלות בגוף המשקפת - מה שהופך אותן למתאימות במיוחד לתנאי שטח. נוסף על כך, הן בנויות בצורה ארגונומית נוחה לאחיזה הן למבוגרים והן לילדים. המחיר: 219 שקל. ניתן להשיג בחנויות הטיולים המובחרות.

משקפת מבית tasco (צילום: יחצ חול)
משקפת מבית tasco (צילום: יחצ חול)

קפה טורקי בניחוח אלפיני: פק"ל קפה אלפיני נוח ופרקטי לטיולים ולרביצה בשטח, הארוז בתוך תיק מרופד שמשמש גם כצידנית גמישה. הערכה כוללת מבער איכותי, מכל הברגה שמשקלו 230 גר', פינג'אן, כפית, ארבע כוסות זכוכית ושקיות אישיות של קפה טורקי ושל סוכר. המחיר: 129 שקל במקום 179 שקל (במהלך חודש מאי). ניתן להשיג בסניפים של רשת כוורת בבסיסי צה"ל (יחד למען החייל) ובדומותיה בכל חנויות המטיילים.

ויהי צל: ברשת הסטוק ערוכים כבר חודשים רבים עם מוצרים לקיץ ולטיולים בטבע של מותג הבית CAMEO, והמבחר גדול ואיכותי. בסניפי הרשת אפשר למצוא צידניות בגדלים שונים, כיסאות נוח, שולחנות, שמשיות, משטחי עבודה מעץ ועוד, אך אנחנו בחרנו להתמקד דווקא בצילייה. מחיר: 199 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת מקס סטוק.

ציליה, מקס סטוק (צילום: יח''צ מקס סטוק)
ציליה, מקס סטוק (צילום: יח''צ מקס סטוק)

תולים ונרדמים: ערסל מפנק העשוי מבד מצנח של המותגGoNature ומיועד לשכיבה נוחה, נעימה, חזקה וגמישה. הערסל קל לנשיאה ולקיפול, פשוט לתלייה ולניקוי והוא מוסיף אווירה של כיף, של נחת ושל שלווה לכל בילוי בטבע. המחיר: 89 במקום 199 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת ריקושט ובחנות המקוונת.

ערסל בד מצנח go nature  (צילום: go nature)
ערסל בד מצנח go nature (צילום: go nature)

לטייל עם ילדים: סט טיולים לילדים מבית מותג אופנת המטיילים הבריטית Regatta.הסט כולל תיק גב, כיסא מתקפל ושק שינה. תיק הגב מותאם במיוחד ליכולת הנשיאה של ילדים, ויש בו תא עיקרי אחד עם כיס רשת פנימי ורצועות כתפיים מרופדות ומתכווננות. הכיסא מעוצב, קל משקל, מתקפל בקלות ומותאם במידותיו לילדים. שק השינה עשוי מבד קל, נעים ונושם המתאים לכל עונות השנה. לשק פתיחה צדית כפולה וכיס פנימי לאחסון חפצים. אפשר לפתוח את השק באופן מלא ולהשתמש בו כשמיכה. המחיר: 295 שקל. ניתן להשיג ברשת ממסי, באתר האונליין של החברה ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

סט קמפינג מתקפל לילדים (צילום: יחצ)
סט קמפינג מתקפל לילדים (צילום: יחצ)

החיים הם כן פיקניק: תיק הפיקניק של המותג BagPack מכיל את כל מה שצריך לארוחה בחיק הטבע. לתיק רצועות מובנות המאפשרות נשיאה קלה ונוחה על הגב, וגם יש בו חוצץ פנימי המונע נזילות. התיק כולל מזלגות, כפות וסכינים, ארבע צלחות וכוסות יין, ארבע מפיות כותנה, סכין חיתוך, קרש חיתוך ופותחן בקבוקים, כך שמדובר בתיק איכותי, אופנתי ופונקציונלי. המחיר: 170 שקל. ניתן להשיג בסניפי קרביץ ובאתר החברה.

אול(ר) אין וואן: אין יותר מעצבן מלהיתקע עם בקבוק בירה שאין דרך לפתוח. ערכת ההישרדות הזאת תאפשר לכם לטייל בראש שקט. כל מה שמטייל בטבע צריך מוגש באביזר (אולר) קטן אחד. האולר כולל פותחן יין ובירה, סכינים בשלל גדלים, מסור, מספרים, שאקל ועוד כלי חובה. הערכה מגיעה גם עם פנס לד עוצמתי 3W. המחיר: 99 שקל.  ניתן להשיג בסניפי רשת ג'נטלמן בפריסה ארצית.