ינון מגל ויריב אופנהיימר פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח על הקשיים בקואליציה, בעקבות איומי הפרישה של ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי (מרצ).

ינון תהה: "אותה לפיד רוצה לשלוח לסין? איך תמיד אצלכם זה איפה ואיפה? אין לכם רוב בעם, כל השמאל נאבק בציפורניו כדי להשאיר את הקואליציה, אין לכם שום תמיכה מימין, יצרתם מוטציה עם ראש ממשלה עם חמישה מנדטים, עם אנשים שגנבו קולות. זועבי שונאת ישראל ולא מסוגלת לראות שוטרים בהר הבית, הולכת להיות נציגה בסין. ואתה מיילל פה עם דמעות תנין שאני לא דמוקרטי?".

בתגובה, השיב אופנהיימר: "אם נדע לעולם לשלוח נציגים ערבים ישראלים, זה ניצחון גדול. אם נשלח אנשים כמוך לייצג את ישראל, נישאר לבד. אתה תציג את הפנים הגזעניות. או שיש כאן מניעים אישיים או שיש כאן מניעים אידאולוגיים. אני רוצה לתת לה את הקרדיט שאלו מניעים אידאולוגיים. אתה צבוע, אין לך שום בעיה עם עריקות כל עוד זה בצד שלך". 

על סקר 103fm שפורסם הבוקר ב'שבע תשע', אמר: "נתניהו עם רעש והבלגן בסוף לא הביא לשינוי טקטוני. העלייה של בן גביר, מטריד מאוד. מה קורה בצד הישראלי? מה קורה כשאדם שבעברו תמך ברוך גולדשטיין, הופך להיות כוכב על במדינת ישראל? זה צריך להטריד. ברור שהציבור של מרצ כועס, המפלגה משלמת מחיר כפול, היא מוכנה לספוג הכי הרבה מכות מהימין כדי להחזיק את הקואליציה". 

מגל לא הסכים עם דבריו בלשון המעטה ואמר: "תמשיכו אתם עם הפוזיציה שלכם. אתה מעדיף שונאי ישראל על פניי, אני מעדיף את בן גביר על פניך, הוא ציוני גדול, יהודי עם לב חם, ולכן אני מעדיף אותו עשרות מונים על פניך ומקווה שהוא יתחזק. אתם פשוט מבלבלים את המוח". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm