נורית צ'יטיאת, שהגיעה למקום השני בריאליטי "הקינוח המושלם" העבירה את רוב ילדותה ביפן כבת להורים ישראלים ממוצא עיראקי אשר החליטו להגר ליפן. בהמשך חייה עסקה בתחום ההוראה, ובעשור הרביעי לחיה החליטה לשנות כיוון לתשוקה האמיתית שלה. הקונדיטוריה החדשה והמסקרנת שלה- The Pastry Box, משלבת בין קלאסיקות צרפתיות לטעמים והאסתטיקה של יפן והיא כל כך יפה ומעוצבת שכל מה שתרצו זה לצלם ולשמור. 

"דה פייסטרו בוקס" מעוצבת כמו חנות תכשיטים מושלמת, מלאה בחלונות תצוגה משובצים במתוקים ומלוחים מעוצבים במיוחד שתרצו את כולם. השילוב המיוחד בין הקלאסיקות הצרפתיות לדיוק של הקונדיטוריה היפנית מייצר ביסים מרתקים כגון אגוזי לוז שצופו בכמה שכבות של תות-יוזו, שוקולד ואפילו גבינה מלוחה עד שהם הופכים להיות הדבר הכי קראנצ'י שיש.

עוד תוכלו ליהנות מלחם קסטן מנומר יפה בצורה מטורפת וגם טעים, פרלינים כהים ממולאים ביוזו, ויסקי מעושן ושומשום שחור, לחמניות חלב מעוצבות כמו דובונים קטנים ממולאות בגבינה, פחזניות ממולאות בסאקה או קרם פטיסייר, טארט ערמונים מסוכרים, ג'וזרים- אותן פחזניות ענן מלוחות ממולאות בגבינה לבנה, קשקבל ובצל ירוק, קרואסונים קטנים ממולאים בריבת בצל וגבינת ברי צרפתית, דונטאס שמנמנים אפויים בציפויים שונים כגון יוזו, שוקולד ופסיפלורה, מרשמלו מאצ'ה ועוד מלא מלא דברים מדהימים.

תאמינו או לא אבל זה לחם!  (צילום: דניאל לילה)
תאמינו או לא אבל זה לחם! (צילום: דניאל לילה)

קופסאות של ביסים מעוצבים
הקונספט של המקום שזור בשם שלו - קופסאות מלאות בדברים טובים. המטרה של רונית היא שתבואו, תיקחו לכם קופסא ותמלאו אותה בגודיז מלוחים ומתוקים, אם לארוחת בוקר, בראנץ, יומולדת, אירוע למשרד או סתם פינוק לעצמכם. זה לא באמת משנה, כי אין אדם שפוי בדעתו שלא ירצה פה את הכל. ואם זה לא היה מובן עד כה, אז כן, אני מעריצה שרופה וזה רק מביקור אחד שבו הספקתי לזלול לחמניית קיפוד מושלמת, טארט ערמונים ופרלין שומשום. חלום.

גם מתוקים וגם טעימים (צילום: דניאל לילה)
גם מתוקים וגם טעימים (צילום: דניאל לילה)

כבר מהכניסה ניתן להבחין במאפיינים של התרבות היפנית, את הרצפה מחפים אריחים המדמים את שטיחי הטאטאמי, במקום משובצים פודיומים ייחודיים שמציגים את ההיצע היומי; הקירות מעוטרים ציורים וחפצי אומנות שנאספו על ידי משפחתה של צ'יאטיאת ושילוט ביפנית של תחנות הרכבת של טוקיו משמש להפרדה בין ארבעת מדורי המטבח.

דה פייסטרי בוקס מבחינתי, הוא מקום לברוח אליו. יש בו שלווה מתוקה ומעוצבת שעוטפת את כל החלל שלו, כל קינוח או כריך מעוצבים עד לרמה הכי קטנה וזה מדגיש עוד יותר את הטעמים המעולים וההשקעה שיש פה בכל דבר. חובה ללכת

כתובת: ריבל 7 מתחם יד חרוצים תל אביב טלפון: -0779386220. אתר אינסטגר
ימים ושעות פתיחה א'-ה' א-ה 08:00-18:00 ו 08:30-13:30