בני הזוג ניהלו אורח חיים רגיל עד שהגיעה הקורונה, שאילצה אותם למצוא תעסוקה בתקופות הבידוד. מתוך השעמום האישה מצאה את עצמה בצילומי טיקטוק של מתכונים מהירים ל"ארוחות-דרכים". פרסום המתכונים וההצלחה ברשת הובילו אותה להצטרף לכמה קבוצות של גולשים אחרים באפליקציה, דרכן היא הכירה בחור הצעיר ממנה בשבע שנים. 

הבעל התומך אמנם היה שותף ליצירה ולרעיון הטיקטוק, אך לא היה חשוף לקבוצות האחרות של אשתו ולהיכרות העמוקה שלה עם אחד המשתתפים. כשהדבר נודע לו לגמרי במקרה, לאחר שהבחור נהג להתקשר לאשתו והשניים שוחחו כמה פעמים, הוא הבין כי לא מדובר בסתם קשר והאמין שאשתו מסתירה משהו.

אחרי מספר עימותים בין השניים, הזוג החליט להתייצב אצל עורכת הדין שרין סולן וסיפרו לה על הדרמה, במטרה להצליח להגיע לשלום בית. "ראיתי זוג שבאמת רוצה להגיע למקום של שקט ושלווה ונתתי להם יעוץ ללא תשלום כיצד לערוך הסכם ביניהם". סוכם כי האישה תיפרד מהטיק-טוק ובעלה לעומת זה יפסיק לבלוש אחריה. בסיום הפגישה הציעו השניים תשלום כלשהו אבל עו"ד סולן סירבה.

עד כאן מדובר במהלך שיגרתי שקורה לא מעט בין בני זוג, אך כבר בדרכם הביתה החלו הוויכוחים והקרבות. הבעל מיהר להקליט את אשתו כשאמרה לו: "אני לא בבית סוהר ואני אהיה באינסטגרם ובטיק-טוק ואני אעשה מה שאני רוצה".

הבעל הוריד את אשתו בבית וחזר לעו"ד סולן וביקש ממנה לייצגו. שני בני הזוג יופנו ליישוב סכסוך שכן הבעל טוען כי אשתו הטיחה בפניו בין היתר: "אני בקשר עם גבר אחר כי הוא נותן לי חופש ולא רודה בי כפי שקורה כבר 14 שנים ביננו".