ריאליטי השידוכים של "רשת 13" ממשיך לעורר עניין. בפרק ששודר ברביעי האחרון ב"רשת 13", בחרו הבנות של "אהבה חדשה" אם הן מעוניינות להעביר שלושה ימים נוספים עם בני הזוג הנוכחיים או להמשיך הלאה לבחור הבאה.

במסגרת ההחלטה, בחרה מריאנה להמשיך שלושה ימים נוספים עם בן זוגה סרגיי. אל דנה ושני בחרו לסיים את התהליך עם מתן, דור ונדב ולתת הזדמנות חדשה לבן זוג הבא שידפוק להן על הדלת בדרך למציאת אהבה.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" מהפרק שישודר הערב אחרי החדשות, מוצג ערב ראשון עם גברים חדשים, ונערכת ארוחת ערב משותפת של כולם ואימרה אחת גורמת לדנה לקום ולעזוב את הארוחה.

במסגרת הארוחה באמירה אחת בנוגע לשאלה עד כמה דנה אמיתית מוצאה אותה מהכלים. דנה ומריאנה נכנסות אל החד החדשים ודנה אומרת: "לא, באמת זה לא מתאים לי. לא פאקינג מתאים לי. נשבר לי להצטדק שאני צבעונית ואני נוכחת ויש לי אובר ביטחון, וזה הצטייר כ'אני לא אמיתית, ואני פייק'".

מריאנה מנסה להגיב ואומרת: "אבל למה את לוקחת את זה ככה, חיים שלי? תיכנסי לפרופורציה", ודנה משיבה: "כי זה לא פעם ראשונה, יושבת פה מדברת עם כולם, בגלל שיש לי אובר ביטחון? מה אני אמורה לעשות עם זה? לשתוק?".

באותו הזמן יושבי השולחן בארוחה שומעים על הדברים מבחוץ ושני גולן תוהה "בוכה, צועקת?".

"אני מקבלת את הסתלבט הזה. אני מקבלת אותו באהבה,. אני מרגיש הנוח עם מי שאני. אבל משום מה כל המקום הזה מנסה לעשות לי הפוך".