לרגל חג שבועות, מחלבות גד משיקות סדרת מוצרים חדשה תחת הסלוגן “גד ומיד”. הסדרה החדשה כוללת רטבים להכנה מהירה ומוס מסקרפונה שוקולד שרק צריך להקציף, והוא מוכן לשימוש. בסדרת הרטבים ניתן למצוא: רוטב "מק אנד צ’יז" על בסיס גבינת צ’דר, "ביאנקה" על בסיס ריקוטה ושמנת, "קאצי’ו אה פפה" עם פיקורינו ופלפל שחור, ובשמל צרפתי. זו סדרה נהדרת, מתאימה לבשלנים חובבים שרוצים להוציא מנות מהירות בלי להסתבך במטבח. הטעמים של הרטבים טובים, והם לא מתובלים יתר על המידה, כך שתוכלו לשדרג אותם עם תוספות אהובות.

מחלבות גד  (צילום: יח''צ)
מחלבות גד (צילום: יח''צ)

מחיר: 14.90־22.90 שקלים

המותג הקנדי Native, שקבוצת “בן דרור” החלה לייבא, מציע נעליים מאצות ומקני סוכר. הנעליים, שנראות כמו נעלי גומי במבט ראשון, עמידות ולא סופגות ריחות. הן  נוחות להליכה, מאווררות בחורים קטנים, והצבעים שלהן כיפיים ומושכים.

NATIVE jefferson print 5999  (צילום: יחצ)
NATIVE jefferson print 5999 (צילום: יחצ)

מחיר: 139.90־219.90 שקלים

דוקטור עור מרחיב את סדרת young ומשיק קרם BB נטול שומן. הקרם נמרח בקלות, נספג מהר, אינו שומני בכלל כך שגם מי שסובל מפצעים - יכול להשתמש בו, ובעל גוון עדין שמשתלב בעור.

doctor-or (צילום: יח''צ)
doctor-or (צילום: יח''צ)

מחיר: 99.90 שקלים

תנובה משיקה סדרת כוסות קפה קר To Go בשלושה טעמים: קפוצ’ינו, לאטה ולאטה שוקולד. זו סדרה שמתאימה לימי הקיץ. המשקאות מבוססים על חלב טרי, כך שאין לקפה טעם לוואי כמו עם חלב עמיד. אהבנו במיוחד את טעם הקפוצ’ינו. החיסרון הוא שהמשקאות ממותקים, כך שמי שאוהב את הקפה שלו ללא סוכר, יצטרך לחפש חלופה אחרת.

קפה לאטה  (צילום: יח''צ תנובה)
קפה לאטה (צילום: יח''צ תנובה)

מחיר: 6.40־9.90 שקלים



המותג פינוק מרחיב את סדרת Shake your body עם תחליב רחצה בניחוח שייק תפוז, בננה ואפרסק ותחליב רחצה בניחוח שייק קיווי, פסיפלורה ואשכולית אדומה. תחליבי הרחצה נהדרים, נעימים על העור ומותירים אותו רך ועדין. הניחוחות מאוד פירותיים ודומיננטיים, ויתאימו רק למי שאוהב ניחוחות עם נוכחות.

פקשוט תחליב רחצה  (צילום: יחצ)
פקשוט תחליב רחצה (צילום: יחצ)

פקשוט תפוז תחליב רחצה  (צילום: יחצ)
פקשוט תפוז תחליב רחצה (צילום: יחצ)

מחיר: 6.90־12.90 שקלים


מותג היוגורט דנונה משיק את “היוגורט הראשון שלי” - יוגורט בטעם שמנת, ויוגורט עם שיבולת שועל טחונה - שפותחו עבור ילדים קטנים והם שונים  מהיוגורט הקלאסי במרקם ובכמות הסידן; המרקם החדש סמיך יותר, והיוגורט מועשר בסידן ובוויטמין D. הילדים הנסיינים אהבו את הטעם המעודן של היוגורט, אמרו שהוא לא חמוץ מדי ושהם ירצו לאכול אותו שוב.

היוגורט הראשון שלי, קרדיט שייק דיזיין (צילום: יחצ)
היוגורט הראשון שלי, קרדיט שייק דיזיין (צילום: יחצ)

מחיר: 2.20־3.90 שקלים


המותג יוגטה משיק סוכריות ג’לי מסוכרות בטעמי פירות וסוכריות ג’לי בטעם מנטה עדינה. הסוכריות מגיעות באריזות קטנות, שנוח לשאת גם מחוץ לבית. הסוכריות רכות ומגיעות עם ציפוי של סוכר שמוסיף מתיקות. אהבנו את טעם המנטה המעודן, שהיה מתוק אך מרענן.

סוכריות ג'לי מסוכרות בטעמי פירות (צילום: עמית שטראוס)
סוכריות ג'לי מסוכרות בטעמי פירות (צילום: עמית שטראוס)

מחיר: 4.50 שקלים


מותג הקוסמטיקה היפני שייסידו משיק את ULTIMUNE - סרום אנטי־אייג’ינג שמגביר את יכולת העור להגן על עצמו גם במצבי לחץ, הודות לשימוש במרכיבים בוטניים כמו תמצית היביסקוס מותסס. מחירו אומנם גבוה, אך מריחה של הסרום באופן קבוע גרמה לעור להיראות חיוני יותר, רענן וגמיש.

Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate 540Nis 350MlL Photo pr (צילום: יחצ חול)
Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate 540Nis 350MlL Photo pr (צילום: יחצ חול)

מחיר: 540־630 שקלים