ח"כ יובל שטייניץ (הליכוד) התארח הערב (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, וניסה להסביר את עמדתו בנוגע להצבעה נגד חוק "ממדים ללימודים": "בסוף אני מוכרח להגיד לך שאני אצביע היום נגד, בגאווה גדולה ובמאה אחוז שלמות עם ההחלטה הזו". 

הוא התייחס לטענת הליכוד, לפיה מימון מלגות החיילים צריך לעמוד על 100%, ולא כפי שמציעה הקואליציה: "בתקופתנו זה היה מאה אחוז מתרומות, אבל אם עוברים מתרומות להחלטת ממשלה, אז עדיין צריך להשאיר את מאה אחוז המימון. לכן, הוגשה הסתייגות לפני חודש וחצי. אני שם את כל זה בצד".

השר לשעבר שטח גם את טענותיו בנוגע להתנהלות התקשורת בנושא: "אני אגיד לך מה אני רואה בימים האחרונים וזה מרתיח אותי כדמוקרט - אני רואה מאמץ חסר תקדים של לפיד ובנט בסיוע מסיבי של התקשורת לסרס את הדמוקרטיה, לסרס את האופוזיציה. התקדים הוא שאם לממשלה חסר חבר כנסת אחד או שניים התקשורת תתגייס לעשות דה לגיטימציה לאופוזיציה, לסרס אותה ולגרום שהיא תצטרך לתמוך בממשלה שחסרות לה ידיים".

הוא התייחס בשלב זה למקרה מן העבר: "אני למשל זוכר שלפני כמה שנים הייתי צריך להעביר את מתווה הגז בכנסת והייתה חסרה לי אצבע אחת. יאיר לפיד ויש עתיד אמרו לי שהם תומכים ושאני עושה את הדבר הנכון, ליברמן אמר שאני עושה את הדבר הנכון, אבל כשביקשתי מהם להימנע בכדי שנוכל להמשיך ולהתקדם עם המתווה אתה יודע מה הם אמרו לי? שהם לא יעזרו לנו לפתור את הבעיות שלנו".

בשלב זה של הריאיון, נשאל שטייניץ מה יעשה במידה ש"הקואליציה תעלה הצעת חוק להפוך את חוק השבות לחוק יסוד", על כך ענה: "אני לא יודע מה להגיד לך".

כמו כן, הוא נשאל גם בנוגע לעמדתו על האפשרות שישראל תייצא גז לאירופה, על כך הגיב: "קודם כל אני רוצה להגיד לך שאנחנו מייצאים גז לאירופה דרך מצרים כבר שנתיים. יש מקום להגדלה משמעותית של הכמויות ואפשר לייצא דרך צינור גם לטורקיה, ולהגדיל את הצנרת למצרים וכך להגדיל את הכמות. אני רק יכול לומר שמתווה הגז מתברר כנס ובשנה שעברה הוא חסך למדינה 65 מיליארד שקל, זה כמו כל תקציב הביטחון. השנה הוא יחסוך למשק הישראלי יותר מ־100 מיליארד שקל ואת זיהום האוויר הורדנו ביותר מ־70 אחוז ואני מצפה להתנצלות של מי שהכפישו אותי וגינו אותי."

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM