במשך קרוב לשעתיים עברה קשישה ערירית בת 70, תושבת רחובות, אונס אכזרי חמור במהלכו ביצע חשוד, עבירות מין חמורות תוך איומים על חייה שאם תצעק ירצח אותה. פחות משלוש שעות לאחר שהתקבל הדיווח במשטרת רחובות הצליחה המשטרה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לבצע את מעצרו של החשוד כבן 30, עבריין המוכר למשטרה כמי שעומד מאחורי המעשה המתועב. מחר בשעות הבוקר יובא החשוד לבית משפט השלום בראשון לציון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מדובר כאמור בצעיר בעל עבר פלילי בתחום הסמים והאלימות, שבשנת 2020 אף ריצה עונש מאסר בגין דקירה. במהלך האונס היה החשוד, שפרץ לדירת הקשישה דרך דלת תריס בבית, מט ליפול שיכור, והוא עזב את דירתה לא לפני ששדד תכשיטים. כאמור, בסמוך לשעה 7:30 בבקר התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מקשישה שנשמעה בקול חנוק מתארת אונס קשה שעברה כל זאת כשהיא מבוהלת ומפוחדת.

בתוך כך, גורם בכיר במשטרה ציין: "בשל חומרת האירוע והנסיבות הוא קיבל על פי נוהל מחוז מרכז במשטרה תיעדוף עליון והגענו לזירה תוך זמן קצר במטרה לגבות עדות מפורטת מקורבן העבירה. נציין שמדובר באירוע מזוויע ממש במהלכו במשך פרק זמן ממושך, עברה האישה אונס קשה כשהחשוד, תוך כדי איומים, מבצע בה עבירות מין חמורות. מיד לאחר שסיים את הזוועה שדד ממנה את תכשיטיה ונמלט מהזירה".

כוחות גדולים של המשטרה מתחנת רחובות הוזנקו למקום והחלו במצוד בניסיון להתחקות אחר חשוד במעשה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, עדות וכן ממצאים שנאספו מהזירה. בתוך פחות משלוש שעות הצליחו שוטרי רחובות לשים את ידיהם על חשוד בביצוע המעשים והוא נעצר לחקירה. בנוסף, נעצר לחקירה חשוד נוסף בן משפחתו של החשוד המרכזי בחשד שסייע לו בשיבוש הראיות.

השוטרים ליוו את הקשישה לבית החולים שם היא מאושפזת לאחר שעל גופה נמצאו חבלות קשות ובמקביל הועבר דיווח לרשויות הרווחה שיסייעו לקשישה גם בהמשך. "אנחנו מלווים את הקשישה עד שתשתחרר מבית החולים, וזאת במקביל למיצוי החקירה כנגד החשוד על מנת למצות עימו את מלוא חומרת הדין".