כבעלי עסקים ומנהלים, אנו חיים במציאות תובענית שכוללת עמידה ביעדים מאתגרים בתוך מסגרות זמן דוחקות. לא משנה כמה נלמד, נהדק או נשפר את תהליכי העבודה שלנו, בהעדר תזרים קבוע ורציף של לקוחות המחפשים את מה שיש לנו להציע - העסק לא יוכל להתפתח. זאת הסיבה ששיווק הוא הלב הפועם של העסק. למרבה האירוניה, אין דבר מאתגר כמו למצוא חברת שיווק מקצועית ואמינה. 

כולנו מתמודדים חדשות לבקרים עם ספקים שעושים שיווק דיגיטלי שמבטיחים הרים וגבעות אך ממאנים לקיים. תוצאות לא מספקות או לא עקביות, העדר שקיפות עד כדי היעלמויות ממושכות וחוסר זמינות והרשימה ממשיכה. אבל כולנו הרי יודעים ששיווק טוב קיים. למי מאיתנו לא צצה מדי פעם המודעה המדויקת לדבר הזה שאנחנו כל הזמן דוחים אבל יודעים שזה כבר בלתי נמנע? מי מאיתנו לא נתקל בניוזלטר אחד לפחות שהוא נהנה לקרוא? ומי מאיתנו לא מודע להשקת מכשיר חדש של סלולר? מה החברות האלו יודעות שאתם לא? מה סוד ההצלחה השיווקית של הארגונים הגדולים? 

אופטימיזציה כאסטרטגיה שיווקית
העיקרון המרכזי שעומד בבסיס מנגנוני השיווק בארגונים הגדולים הוא עיקרון האופטימיזציה. מהצעד הראשון דרך כל צעד במסע הלקוח, הכל מנוטר. זה יכול להיות פרסום בגוגל, פייסבוק או כל כלי פרסומי אחר, כל צעד מתועד, מבוקר, ובהמשך עובר תהליך של השלמה וניתוח. הדאטה שמופקת בתהליך מנותבת לייעול מתמיד של אסטרטגיית השיווק שהפכה לתהליך דינאמי יותר מאי פעם. הופתענו לגלות כמה נושא הדאטה וה- Machine Learning הוא מרכזי בשיווק של התאגידים הגדולים. תהליכים כאלו הכרנו מעולמות הפיננסים והפיתוח, אך טרם נתקלנו בהם במתודולוגיות של עולמות השיווק.

לשמחתנו, זה השתנה בעקבות המפגש המרענן עם חברת INCA MEDIA. מפגש שהוכיח מעבר לכל ספק שיש מי שמבין את הערך של אוטומציה, גם בתוך נישת השיווק הישראלית. שוחחנו עם יואב מנדלסון (מנכ"ל ובעלים) ומורן קפלן (סמנכ"לית לקוחות) שהסבירו לנו איך הם ממנפים את זה להגדלת הרווחיות של הלקוחות שלהם.

שיווק מוכוון ROI
אל INCA MEDIA הגענו מתוך מחקר נישה שהתחקה אחר חברות השיווק המועדפות על ארגונים גדולים במשק הישראלי. מה שמייחד את INCA הוא המוכוונות של שיטת העבודה שלהם ל ROI. הם פיתחו מערכת מתקדמת מבוססת אוטומציה שיודעת להראות ללקוח כמה כסף הוא מרוויח לעומת מה שהשקיע. זה מספק ללקוחות החברה את השקיפות, המקצועיות והיציבות שכל כך חסרות בנישה הזאת.

"זה שונה ממה שאנחנו מכירים מהתחום. בדרך כלל המעקב הוא אחרי לידים, אם בכלל יש מעקב."
"בדיוק. כדי למדוד את ה ROI של מהלכי השיווק שלך, לא מספיק רק לעקוב אחרי לידים. צריך לעקוב אחרי עסקאות" אומרת מורן. "צריך להבין מה קרה עם כל ליד, לדעת לנתח את המגמות, להטמיע וליישם את הממצאים בזמן אמת. זה מה שהמערכת שלנו מאפשרת לנו לעשות".

"איך זה עובד בשטח? מה זה דורש מהלקוח?"
"זה לא דורש מאמץ מיוחד מצד הלקוח. אנחנו מתקינים אצלו דשבורד שמאפשר לנו לעקוב אחרי מה שקורה אצלו בכל פלטפורמה, בכל רגע. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות תוך הקפדה מיוחדת על אתיקה ושקיפות. כל לקוח חשוף תמיד לכל הנתונים שלו".

עם האצבע על הדופק
אין חכם כבעל ניסיון, ולכן בדקנו לפני שדיווחנו. התוצאות היו מסבירות פנים.

בכל חודש קיבלנו דו"ח מפורט, קוהרנטי ונגיש שפירט את הנתונים והמסקנות בבהירות - ממש כמו בדוח"ות של המנכ"לים בחברות הגדולות. ניתן ואף כדאי לשמור על מעורבות גבוהה מול מנהל הלקוח שהיה סופר מועיל. הוא סייע לנו בפענוח והבנת הדו"ח ושמח כשביקשנו לקחת חלק בחשיבה על אפיקי אופטימיזציה אפשריים שזיהינו מתוך הנתונים. שגרה של מעורבות בתהליך תשמור אתכם בהרגשה שאתם מצד אחד לגמרי בשליטה, ומצד שני, יכולים לשחרר שליטה, כי יש על מי לסמוך. המעורבות הזו מסייעת ביצירת סינרגיה והרמוניה בין כל חלקי העסק, והיא גם מספקת ערכים מוספים כמו רעיונות למינוף ופיתוח עסקי.

לעשות שיווק כמו הגדולים
אם כן, מסתבר שיש דבר כזה שיווק איכותני, אמין ועקבי גם בשוק הדיגיטל הישראלי. אז אם כבר הגעתם לשלב הזה בהתפתחות העסקית שנמאס לכם להתפשר ולצאת להרפתקאות לא ודאיות, אם אתם מוכנים להשקיע בשביל לקבל שירות בוטיקי כמו זה שמקבלים הארגונים החזקים במשק, ורק אם אתם ערוכים ומוכנים לקלוט פס רץ של לקוחות חדשים, פנו עכשיו ל INCA MEDIA. 

לפרטים נוספים ויצירת קשר- https://www.inca.co.il