אחרי היעדרות ארוכה בשל הקורונה, תערוכת בייבילנד חוזרת עם מגוון ביתנים, חידושים, מבצעים והטבות להורים הטריים ולאלה שבדרך.
תערוכת בייבילנד שנפתחה לראשונה כבר לפני 15 שנה, מתקיימת בשיתוף סופר-פארם, כוללת למעלה מ-75 דוכנים של מותגי התינוקות מוכרים ומובילים, מתחם ג'ימבורי ועוד. התערוכה תימשך שלושה ימים - משלישי עד חמישי (31.5-2.6.22). 

במסגרת התערוכה יוצגו שלל פיתוחים ומוצרים חדשים.

Hero Elvie Trainer  (צילום: פילטל פרמצבטיקל בע''מ)
Hero Elvie Trainer (צילום: פילטל פרמצבטיקל בע''מ)

בדוכן פרמהבסט תוכלו למצוא את אלווי (Elvie) - מכשיר FEMTECH 

אלווי הוא אביזר רפואי חדשני, ביתי, אישי, עטור פרסים וייחודי לחיזוק שרירי רצפת האגן, למניעת בריחת שתן, להתאוששות מהירה יותר אחרי לידה ולשמירה על אגן בריא.

אלווי מבוסס על שיטת הביופידבק עם  פטנט ייחודי ומתממשק בקלות לאפליקציה בנייד או בטאבלט במגוון שפות, אשר מנחה את המתרגלת לאימונים מהנים בני 5 דקות. התרגילים מבוססים על כיווץ והרפיה ומשחקים כפיים שפותחו במיוחד על ידי אנשי מקצוע. האימונים מורכבים מתרגילים מגוונים העובדים על סיבולת, כוח, מהירות ועוד ובכך משלבים שיטות שונות של תרגילי קיגל.

סבון לניקיון בקבוקים - אליסיום (צילום: מוטי פישביין)
סבון לניקיון בקבוקים - אליסיום (צילום: מוטי פישביין)

בדוכן אליסיום תוכלו למצוא את מוצר הדגל של המותג – סבון לניקוי וחיטוי בקבוקים.  

סבון טבעי לניקוי וחיטוי בקבוקים. בהו נוזל אקולוגי אנטי בקטריאלי על בסיס מים. נוזל זה מיועד לשטיפה, ניקוי וחיטוי של כלים, בקבוקים, מוצצים ומשאבות חלב, מסיר ביעילות לכלוך ושאריות מזון/ חלב. ידידותי למשתמש ולסביבת ילדים ותינוקות.

כדאי לדעת שמוצרי אליסיום מיוצרים בארץ. כמו כן, המותג מקיים שיתוף פעולה עם עמותת שיקום המעסיקה בוגרים בעלי מוגבלויות, הם אורזים את המארזים וכך אנו עוזרים לשלב אותם בשוק התעסוקה.

Ardo Alyssa Double pump (צילום: באדיבות ארדו מדיקל)
Ardo Alyssa Double pump (צילום: באדיבות ארדו מדיקל)

בדוכן ארדו תמצאו משאבת חלב דו צדדית של  ארדו אליסה

חברת ARDO השוויצרית המתמחה במשאבות חלב מקצועיות ברמת בית חולים משיקה בתערוכה את משאבת החלב המתקדמת ביותר בעולם. ALYSSA  ARDO היא משאבת חלב דו צדדית חכמה, קטנה וניידת. משאבת החלב החדשה מגיעה עם טכנולגיה להגברת חלב אם  שתסייע למניקות להאריך את משך תקופת ההנקה.

חמאת קקאו לטיפול בסימני מתיחה (צילום: באדיבות פלמרס)
חמאת קקאו לטיפול בסימני מתיחה (צילום: באדיבות פלמרס)

בדוכן פיור ויז'ן תמצאו את המותג המהפכני Palmer’s

מוצרי החברה נמכרים כיום ביותר מ-110 מדינות בעולם תוך הובלת קטגוריית הטיפול בסימני מתיחה ביטניים אצל נשים לאחר הריון. חומר הגלם העיקרי של החברה הוא חמאת קקאו והוא משולב עם חומרים נוספים כמו קלוגן, שמן ארגן ועוד.

כפית שמשנה צבע ''הנסיך הקטן'' (צילום: סטודיו הנסיך הקטן)
כפית שמשנה צבע ''הנסיך הקטן'' (צילום: סטודיו הנסיך הקטן)

בדוכן: "הנסיך הקטן" תוכלו להצטייד בכפית שמשנה צבעים בהתאם לטמפרטורה

כפיות הגמילה הצבעוניות מאשפרות להורים הטריים להאכיל את הקטנטנים מבלי חשש שהאוכל חם מידי. לכפיות עיצוב מוגבה, כך שהכפית עצמה לא תיגע במשטחים, וקצוות הכפית רכות ועדינות עבור הפה והחניכיים של הקטנטנים.

שמן רחצה לתינוק של מאמי קר (צילום: נמרוד דרורי)
שמן רחצה לתינוק של מאמי קר (צילום: נמרוד דרורי)

בדוכן "מאמי קר" תוכלו לנסות שמן רחצה העשוי מחוחובה

שמן רחצה מיוחד ועדין לגוף המיוצר משמן חוחובה אורגני ותערובת שמנים טהורים. מכיל נוסחה מיוחדת המקציפה את השמנים תוך שימוש במרכיבים הבטוחים ביותר. השמן שומר על הלחות הטבעית של העור ואינו מייבש.

מתאים לתינוקות מיום היוולדם, לילדים ולמבוגרים בעלי עור עדין מאוד. 

הפרטים החשובים:

התערוכה תתקיים בין התאריכים 31.5-2.6, בין השעות 10:00-22:0.
מחיר כניסה: כרטיס יחיד (כניסה למבוגר + 2 ילדים בגילאי 0-12): 49 שקלים, כרטיס משפחתי (כניסה לשני מבוגרים + 2 ילדים בגילאי 0-12): 49 שקלים (למחזיקי כרטיס לייף סטייל בלבד)

רכישת כרטיסים מתבצעת באתר בייבילנד ובקופות.