חתונה זה אירוע מרגש, אירוע בו בני הזוג מצהירים על אהבתם מול אורחים ובני משפחה. טקס החופה, הוא טקס מרגש בעל משמעות רבה . מדובר בהצהרת מחויבות של בני הזוג. לפני החתונה בני הזוג מבקשים להירגע ולנצל את הזמן שנותר לבילוי משותף בספא. רבים מהזוגות בוחרים לבלות יום פינוק בספא.

בעקבות כך, ספא שבע (Spa Sheva) הספא התיאלנדי, בבעלותה של אשת העסקים נעמי הורוביץ, אשר שוכן במלון הילטון ומספק חווית טיפולים המשלבים טכניקות עיסוי תאילנדיות מסורתיות, משיק מגוון טיפולים לחתן וכלה לקראת עונת החתונות לקיץ 2022. הספא מציע שני טיפולים שונים, במיוחד לחתן ולכלה:

ספא שבע (צילום: שבע ספא סטודיו)
ספא שבע (צילום: שבע ספא סטודיו)

מלך או מלכה ליום אחד:
חבילה הכוללת עיסוי לבחירה למשך 60 דקות: Thai Oil - עיסוי תאילנדי – מסורתי, בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות או Royal Thai - עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, לחיצות ומתיחות לגמישות הגוף, המרצה ואיזון של מחזור הדם לתחושת שחרור עמוקה (הטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח). + טיפול מפנק לפנים (60 דקות מבית PETER THOMAS ROTH).

משך הטיפול: עיסוי לבחירה 60 דקות + טיפול פנים 60דקות
עלות החבילה:  850 שקלים לאדם

חבילה זוגית מלכותית:
חבילה הכוללת עיסוי לבחירה למשך 60 דקות: Oil Thai - עיסוי תאילנדי - מסורתי, בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות או Thay Royal - עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, לחיצות ומתיחות לגמישות הגוף, המרצה ואיזון של מחזור הדם לתחושת שחרור עמוקה (הטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח) + טיפול יופי מפנק לפנים (מבית ROTH THOMAS PETER) למשך 30 דקות + ארוחת בוקר ישראלית קונטיננטלית המוגשת בלובי מלון הילטון אל מול נופו הקסום של הים התיכון

עלות החבילה: 700 שקלים לאדם

נעמי הורוביץ (צילום: שבע ספא סטודיו)
נעמי הורוביץ (צילום: שבע ספא סטודיו)

נעמי הורוביץ: "חתונה היא אירוע חד פעמי מלא ברגש ועוצמה. איחוד של שתי נפשות לאחת. החבילות החדשות של הספא הן בדיוק מה שצריך כדי להשלים את החוויה לפני החופה, להוריד את הלחץ והמתח ולהגיע רגועים ומלאי אנרגיה״.