אחיות מיון היולדות של המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים שפשפו את עיניהן טוב טוב כדי לוודא שהן רואות נכון: שתי אחיות, תאומות זהות, שתיהן היו בהריונן הרביעי, לשתיהן היה תאריך לידה משוער משותף, ולבסוף שתיהן הגיעו ללדת בשערי צדק באותו היום.

התאומות הזהות הן יעל ישי ואביטל סגל מגוש עציון, ולכל אחת מהן שלושה ילדים - שתי בנות ובן. בלילה שבין יום שני לשלישי הגיעה יעל, שנולדה דקות ספורות לפני אביטל, ראשונה לחדר לידה אחרי ירידת מים. שעות אחדות לאחר מכן התרחשה הלידה. בשעות הצהריים החלה גם אביטל לחוש צירים והגיעה לחדר הלידה במרכז הרפואי, שבו שיתפה את הצוות בכך שממש לפני כמה שעות ילדה אחותה התאומה הזהה.

"האחיות המקסימות בחדר הלידה זיהו את ההתרגשות ומיד ביקשו את שמה של אחותי כדי לשריין לשתינו חדר משותף במחלקה", סיפרה אביטל. אחרי שעות ארוכות בחדר הלידה נולד בן בריא. הצוות עשה מעל ומעבר להקל על התהליך. בסיום תהליך הלידה דאגו להעלות אותי לצד אחותי".
יעל הוסיפה: "לידה היא אירוע מיוחד ומרגש. משמח לחלוק אותו עם חברה טובה שהיא גם אחות. היה כיף להיות ביחד בחדר עם התינוקות החדשים. בעבר זכינו ללדת בהפרש של שישה שבועות בלידה השלישית, וזאת תהיה חופשת הלידה השנייה שלנו יחד".

רינה דביר ואפרת הרלינג, מיילדות ראשיות במרכז הרפואי שערי צדק, מסרו: "בחדר לידה אנחנו המיילדות במעגל בלתי פוסק של יצירת חיים ומשפחה וזהו המוטו שלנו, אז כששתי אחיות, תאומות זהות, יולדות, אנו שמחות שמחה כפולה בשמחתן".