חבר הכנסת ניר ברקת (הליכוד) שוחח הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב־103fm, וביקש להסביר מדוע הוא מאמין כי הדבר הנכון למדינה היא הליכה מיידית לקלפי לדבריו, ״אנחנו צריכים ללכת לבחירות בראשותו של בנימין נתניהו. אני תומך בנתניהו. בבחירות הקודמות היינו 52 מנדטים, היום הסקרים מדברים על 59 מנדטים. המגמה ברורה - הציבור מבין היום שהוא צריך ממשלה רחבה, לאומית, על בסיס אסטרטגיה הומוגנית״.

עוד התייחס למצב הבטחוני והביע תמיכה במתן כלי נשק ללוחמים לשעבר: "אנחנו חייבים להתארגן, המלחמה מגיעה לרחובות בערים שלנו, והמענה חייב להיות - לתת ללוחמים לשעבר כלי נשק ולאפשר להם להגן על הערים שלהם, על הקהילה שלהם, על המשפחה שלהם. אנחנו סומכים על הלוחמים שלנו, שולחים אותם למלחמה והם מפעילים רובי סער וטנקים. מה, לא נסמוך עליהם להגן עלינו עם אקדחים וכלי נשק?"

"אנחנו צריכים 200 אלף לוחמים, אנחנו צריכים לארגן אותם בערים, בקהילה, לקחת לוחמים לשעבר שיודעים להילחם. אתה רואה בכל אירוע אזרחים בורחים ולוחמים מייצרים מגע, כי לזה חינכו אותנו. כשהייתי ראש העיר ירושלים, אני ביקשתי מהלוחמים לשאת נשק ושליש מהאירועים בירושלים סוכלו ע"י אזרחים. אנחנו חייבים לסמוך על הלוחמים שלנו, מה היה קורה בדיזינגוף אם היה לוחם שם? אנחנו חינכנו את הדור שלנו שכשיוצאים לבלות יש נהג תורן, אני רוצה להכניס קונספט שנקרא לוחם תורן. יוצאים לבלות, הולכים לבית הספר, הולכים לכל המקום, שיהיה שם לוחם עם נשק" אמר ברקת. 



אתה חושב שנתניהו צריך להמשיך? מדברים על אפשרות שמישהו אחר יוביל קואליציה אחרת בכנסת, איפה אתה?
"אני חושב שהניסוי הזה של הממשלה שיש בה אנשי שמאל ואנשי ימין והתנועה האסלאמית, הניסוי הזה כשל. אין היום בן אדם במדינה שלא רואה את זה, והמגמה היא איזושהי התפכחות של הציבור. הציבור מבין היום שהוא צריך ממשלה רחבה, לאומית, על בסיס אסטרטגיה הומוגנית שיודעת להוביל תהליכים, ויש לנו רוב גדל ככל שהזמן עובר. הזמן לטובתנו".

ברקת הוסיף ש"אני מאמין שאנחנו צריכים ללכת לבחירות ולרכוש את אמונו של הציבור. אנחנו צריכים ללכת בראשותו של בנימין נתניהו, אני תומך בנתניהו. בבחירות היינו 52 מנדטים, היום הסקרים מדברים על 60-59 מנדטים, המגמה מאוד ברורה ואנחנו צריכים להציג אלטרנטיבה ממוקדת, מלוכדת וללכת על ממשלה רחבה. כל ממשלה צרה, אם היא בכלל ברת מימוש, אני לא בטוח שהיא אפשרית, אני לא משוכנע שהיא תביא אותנו למקום שהציבור רוצה אותנו".

בכמה סקרים שפורסמו לאחרונה, אם אתה היית עומד בראשות הליכוד, אתה מביא בסביבות ה-30-29 מנדטים שזה 3 פחות מנתניהו, אבל אתה מביא שלטון. למה לא, עד סוף המשפט לעשות את ההחלפה הזאת?
"עוד דבר שהציבור מתפכח בו, זה שאנחנו המפלגה הדמוקרטית הגדולה היחידה באמת, והציבור שלנו, הציבור הליכודי בחר את מנהיגו וזה בנימין נתניהו. אני באמת מציע לכולם, אנחנו רואים ש'רק לא נתניהו' כשל. אל תתעסקו בגופו של אדם, תתעסקו בגופו של המחנה הלאומי. הציבור מתפכח, אני אציג את חלקי ואתרום את חלקי בתוכניות עבודה ואסטרטגיה, כל אחד יתרום את חלקו במה שהוא מביא לשולחן, ויחד עם נתניהו, אנחנו מביאים שלטון. לשם צריך ללכת, הציבור מבין את זה ואין לי ספק שהגיע הזמן ללכת עוד פעם לעם".

אתה תומך במגעים עם סער והקמת ממשלה עם תקווה חדשה בכנסת הזו?
"אני מאמין בדבר אחד, ללכת לבחירות, זה הדבר הנכון ביותר לעשות. אני חושב שממשלה צרה שתלויה בסחטנות של בן אדם כזה או אחר, אני חושב שזה הפתרון הלא נכון".

ואחרי הבחירות תהיה לך ממשלה לא צרה?
"אנחנו צריכים להסתכל לטווח בינוני-ארוך ולהתקדם משם, גם אם זה ייקח עוד טיפה זמן ונעשה בחירות - לא נורא, כי התוצאה תאפשר לנו לחזור לשלוט".

לגבי הממשלה הנוכחית.
"אני בא מהעולם העסקי, אני אסטרטג ואני מסתכל קדימה. אתה לא יכול לקדם מדינה בלי אסטרטגיה ברורה. זה לא עובד".