חברות הייטק ישראליות, שמחפשות כיצד להתחדש ולספק לעובדים את השירותים המתקדמים ביותר, החלו להעניק הטבה של שיעורי העשרה בתחומים מגוונים שאינם מקצועיים, והן משקיעות תקציבים גדולים בהתפתחות האישית של העובדים ובגיבוש הצוותי. מנתונים של חברת AMPHY, חברת EdTech ישראלית שזיהתה את הפוטנציאל והקימה פלטפורמה המספקת שירותי אונליין מגוונים להעשרה לארגונים ולחברות בארץ ובעולם, נמצא כי העובדים בהייטק הישראלי בוחרים ללמוד שפות, לתרגל יוגה ולשחק שחמט.

על פי ניתוח הצפיות, נמצא ש־25% מההייטקיסטים לקחו שיעורים באנגלית ובספרדית, כ־20% בחרו לתרגל יוגה ומדיטציה ו־14% למדו לשחק שחמט. בשונה מהשנים שעברו, בשנה החולפת החל לצבור תאוצה התחום המוזיקלי, כאשר 12% מהעובדים בחרו לצפות בשיעורי נגינה והפקה מוזיקלית.

בנוסף, חברות גדולות החלו לקיים שיעורים קבוצתיים ופעילויות אונליין לצוותים קטנים וגדולים לגיבוש והעשרה. החברות מחפשות פעילויות היברידיות לעובדים מהבית ולצוותים גלובליים, ומקבלות מענה בשיעורים ובפעילויות שאליהם ניתן להתחבר מכל מקום בעולם. מנתוני המכירות בחברה עולה כי בשנה האחרונה נרשמה גדילה משמעותית בהזמנת פעילויות קבוצתיות אונליין.


במקביל עולה מנתוני המכירות של החברה ששיעורי העשרה נהפכו למתנה פופולרית בקרב חברות הייטק, שמחפשות מתנות בעלות משמעות לעובדים, ונצפתה עלייה של כ־300% במכירות של גיפט קארדים לפלטפורמה.

עמרי בריל, מייסד ומנכ"ל AMPHY: "הקורונה דחפה רבות מחברות ההייטק לעבודה היברידית, והצורך ביצירת חיבור של העובדים לארגון רק הולך ונהיה מאתגר יותר. אנו רואים ב־AMPHY ביקוש הולך וגדל לפעילויות אונליין קבוצתיות או אישיות.

"החברות קובעות בלו"ז שלהן אירוע גיבוש שבועי, ומדווחות על עלייה ברווחת העובדים ובחיבור שלהם לחברה לאורך זמן. הייחודיות של AMPHY היא שהשיעורים והפעילויות שלנו הם לייב! כאשר יש בן אדם בצד השני של המסך, הלימוד הרבה יותר אפקטיבי, נוצרת אינטרקציה בין התלמיד למורה, וזו תורמת לתהליך הלמידה.


"בעינינו הענקת שיעורי העשרה כהטבה לעובדים היא Win-win situation – העובדים נהנים ומרחיבים את הידע בנושאים שונים, והחברה מרוויחה צוותים מגובשים ומועשרים".