שר הבריאות לשעבר, יעקב ליצמן, התפטר אמש מהכנסת במסגרת הסכם טיעון. בשיחה עם ניסים משעל וגיא פלג הבוקר (חמישי) ב-103FM התייחס לדברים וטען: "אני צופה שיהיו בחירות בקרוב", אך הבהיר כי הוא לא יתמודד בהן. עוד במהלך השיחה, ליצמן חשף כי "היה שלב שנתניהו היה מוכן לזוז, ולתת למישהו אחר לעמוד בראשות הממשלה".

כשנשאל על התנהלות הממשלה המכהנת, ושר האוצר ליברמן בפרט, אמר: "גם שר האוצר מריח בחירות, ולכן הוא מתחיל את הקמפיין שלנו. יש לו פה מלוכלך ולא שואלים שאלות. אנחנו מחכים כל שבוע להפיל את הממשלה ולהקדים את הבחירות".

על האפשרות של שיתוף פעולה עם הקואליציה תקף: "מישהו רוצה לזרוק אותי לזבל ואני אשתף איתו פעולה? יש פוליטיקה אחרת. אנחנו רוצים להפיל את הממשלה, להביא ראש ממשלה חליפי או להקדים את הבחירות".

בהמשך, תקף באופן אישי את השר זאב אלקין: "הוא פשוט בן אדם רע, תראה את כל מה שהוא עושה לנו כל הזמן. הוא מנהל מאחורי הקלעים את הקואליציה – הוא נלחם לשרוד וגם אני נלחם לשרוד".

על עזיבתו את הכנסת, הסביר: "להיות שם זו עבודה קשה,  אהבתי להיות לעזר הציבור שלי ועשיתי את התפקיד שלי בנאמנות". כשנשאל על העבירה הפלילית שביצע, טען: "לא עברתי על כלום יש משפט בשבוע הבא".

עוד התייחס לשאלה האם המפלגות החרדיות לא משלמות מחיר בהיצמדות ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, והשיב: "היה שלב מסוים שנתניהו היה מוכן לזוז, אבל אני לא מוכן להיכנס לפרטים ניסינו כולם ביחד, אבל מעבר לכך לא הייתה לנו שום אלטרנטיבה אמיתית".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM