פס הקול של החוף: זוג מטקות מקוריות של המותג TingTong - איכותיות, עשויות מעץ לאוהבי מטקות אמיתיים ומיוצרות בישראל. משווקות במחיר: 139 שקל. ניתן להשיג בסניפי אנרג'ים ספורט ובאתר החברה.

זוג מטקות tingtong עשויות עץ  (צילום: יח''צ)
זוג מטקות tingtong עשויות עץ (צילום: יח''צ)

גלים קטנים: סאפ מתנפח של מותג המים AQUA MARINA, מעוצב ומותאם במיוחד לנשים, בצבע ורוד עז ומתאים לחובבות ולמקצועניות כאחד. הדגם CORAL מספק חוויית גלישה וחתירה חלקה ונעימה עם יכולות ביצוע מרשימות ובטוחות. הסאפ מתאים לחתירה במים רגועים ומותאם גם לתפיסת גלים קטנים. מידות ומשקלים: אורך - 310 ס"מ, רוחב - 78 ס"מ, משקל - 8.6 ק"ג. הערכה כוללת תיק נשיאה איכותי ונוח, משאבה, משוט ספורטיבי, סנפיר, רצועת בטיחות ורצועת נשיאה לכתף. מחיר מומלץ לצרכן: 3,699 שקל. מיובא על ידי בנדא מגנטיק.

aqua-marina-סאפ מתנפח (צילום: יח''צ בנדא מגנטיק)
aqua-marina-סאפ מתנפח (צילום: יח''צ בנדא מגנטיק)

כמו דג במים: המשקפות של ספידו מבטיחות איכות ונוחות מרבית, הן נחשבות לגמישות במיוחד ומציעות מנעד מוצרים רחב עבור כולם - משחיין חובב ועד שחיין מקצועי. דגמים מקולקציית BIOFUSE נחשבים לנמכרים ביותר מבין דגמי החברה, והוכח שהם מתאימים ל־95% מהאוכלוסייה. מחיר המשקפות: 60־400 שקל. את כל הדגמים מקולקציית המשקפות ובגדי הים ניתן להשיג באתר הרשמי של המותג ובחנויות.

משקפת שחייה לילדים (צילום: יח''צ חו''ל)
משקפת שחייה לילדים (צילום: יח''צ חו''ל)

המגבת עם הכיס: מגבת עגולה ענקית בעלת כיס נסתר. מגבת צבעונית, משמחת ושימושית עם תא נסתר לאחסון פריטים. המגבת כוללת גם תיק נשיאה אטום למים, כך שלא תצטרכו לחשוש מהכנסתה לתיק בסיום הבילוי. המגבת של המותג הצרפתי CABAIA עשויה מכותנה 400 גרם ומחומרים טבעוניים לחלוטין ונטולת חומרים רעילים מכל סוג. המחיר: 249 שקל. ניתן להשיג באתר Swagg או בחנות ברחוב האומנות 12 בנתניה.

מגבת חוף עגולה עם כיס לטלפון ולארנק של המותג cabaia 249 שקל להשיג באתר swagg (צילום: יח''צ)
מגבת חוף עגולה עם כיס לטלפון ולארנק של המותג cabaia 249 שקל להשיג באתר swagg (צילום: יח''צ)

שומרים על קור רוח: צידנית רכה בעלת תחתית קשיחה של המותג DESERT SNOW, המתאפיינת בגמישות וביכולת קיפול ואחסון קל. היא עשויה מפוליאסטר משובח ומחומר בידוד איכותי. התא העיקרי בה נועד לשמירה על חום או קור, ויש בה גם כיס רשת קדמי. היא שומרת היטב על קור וחום במשך שמונה שעות. היא מגיעה במגוון צבעים ובשלושה גדלים: 12 ליטר, 26 ליטר ו־40 ליטר. מבצעים מיוחדים לחודש יוני: 12 ליטר ב־90 שקל, 26 ליטר ב־100 שקל ו־40 ליטר ב־140 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת ריקושט ובחנות המקוונת.

צידנית (צילום: ריקושט)
צידנית (צילום: ריקושט)

ממרוקו באהבה: בדאר מרקש, בית לאומנות מרוקאית, תוכלו למצוא מגוון סלי קש ייחודיים העשויים בעבודת יד ממרוקו בגדלים שונים, שילוו אתכם לים עם סטייל ויכילו בתוכם את כל מה שתצטרכו. טווח מחירים לסלים: 99־149 שקל. כמו כן, תמצאו מגבות חמאם המיוצרות באופן מסורתי בעבודת יד במגוון צבעים במחיר 119 שקל. ניתן להשיג באתר דאר מרקש.

1. דאר מרקש מגבת חמאם  (צילום: גל גלעד)
1. דאר מרקש מגבת חמאם (צילום: גל גלעד)

הקשת מברזיל: מותג הכפכפים הברזילאי בתצוגה מרהיבה של נעלי אצבע בשלל דוגמאות. הכפכפים בעלי סוליית גומי שאינה סופחת נוזלים ומונעת החלקה, עמידים ומתאימים במיוחד לקיץ הישראלי. כפכפי הוויאנס לנשים מוצעים בצבעי פסטל טרנדיים קיציים בטווח מידות 35־42. המחיר: 45 שקל. ניתן לרכוש באתר גונג.

גונג האוויאנס (צילום: יח''צ)
גונג האוויאנס (צילום: יח''צ)

רואים 6:6: עשרות דגמים של ערכות שש בש המעוצבות בסגנון מסורתי: לוח בעיצוב מוזאיקה סורית, לוח טורקי בעיצוב עץ אלון ובגימור פורניר מבריק בעבודת יד או לוח בסגנון העיר הטורקית העתיקה עינתאב באיורי ערבסק. בין הדגמים אפשר למצוא לוחות המשלבים כיסי אחסון מיוחדים לחיילים ולקוביות באופן שמונע רשרוש. המידות 50x35 ס"מ. המחיר: 239 שקל. ניתן להשיג באתר וברשת ג'נטלמן עם משלוחים בפריסה ארצית.

שש בש פתוח בסגנון אבוני (צילום: יח''צ)
שש בש פתוח בסגנון אבוני (צילום: יח''צ)

צוללים ומאזינים: הרמקול Beosound Explore מאפשר לכם לשאת את המוזיקה לכל מקום. זהו רמקול Bluetooth נייד וקשוח שנועד לטיולים בכל תנאי שטח ועמיד בפני שריטות, אבק ומים. הוא מסוגל להחזיק מעמד מתחת למים בעומק של מטר למשך חצי שעה, ובסיס הגומי הקשיח שלו מאפשר לכם להניחו בבטחה על כל סוג של משטח, מאדמה בוצית ועד לחופים חוליים. חיי הסוללה שלו ארוכים (עד 27 שעות נגינה), ואפשר להצמידו לחגורה או לרצועת תרמיל הגב. המחיר: 790 שקל. ניתן להשיג באתרים וואלה שופס, KSP, חשמל נטו, באג, אולסייל וביקונקט.

רמקול besound  (צילום: ביקונקט)
רמקול besound (צילום: ביקונקט)

מתנגדות לשם ההנאה: משקולות התנגדות למים כאביזר מהנה לאימוני כושר, לאירובי מים או לפעילויות אימון כלליות בבריכה. המשקולות מגבירות את הגמישות בגב ומחזקות את הגב התחתון, את שרירי הבטן ואת האלכסונים בתרגילי הליכה במים, חתירה ודחיפה. המשקולות עשויות קצף EVA ומספקות ציפה וספיגת מים נמוכה. המחיר: 109 שקל. ניתן להשיג באתר בש־גל או בחנות ברחוב הקישון 29 בבני ברק.

משקולות (צילום:  בש גל)
משקולות (צילום: בש גל)

ניעור קל: מחצלת חוף המתייבשת במהירות ונוחה לנשיאה ולאחסון. היא מתאימה לכל פעילות פנאי בכל מקום: בים, בפארק, בחצר, בשטח ובכל מקום שיש בו צורך במשטח ישיבה או מנוחה נוח ונקי. כל שנדרש לפני הקיפול הוא ניעור קל - והמחצלת נקייה. המידות: 90x180 ס"מ. המחיר: 29 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת ריקושט ובחנות המקוונת.

מחצלת  (צילום: ריקושט)
מחצלת (צילום: ריקושט)

הגלידה לא למאכל: מחלקת הקיץ של מקס סטוק מציעה מגוון עשיר של פריטים צבעוניים עם הדפסים שיעשו לכם חשק לקפוץ לבריכה או לים. כך לדוגמה מזרן מתנפח בעיצוב מדליק של גביע גלידה יהפוך כל בילוי במים למשעשע, לכיפי ולחווייתי. המזרן מתאים לבני נוער מגיל 14 ומעלה. המחיר: 60 שקל. ניתן להשיג ברשת מקס סטוק.

מזרון לים גביע גלידה. מחיר- 60 שקלים מקסטוק (צילום: MAX STOCK)
מזרון לים גביע גלידה. מחיר- 60 שקלים מקסטוק (צילום: MAX STOCK)

כפכפים בצבע: קולקציית אביב קיץ 2022 של המותג BIRKENSTOCK מאופיינת בצבעים חדשים ומרעננים במיוחד. הקולקציה החדשה ממשיכה את הקווים המינימליסטיים ואת הסגנון הנקי האייקוני של המותג. הקולקציה מציעה טווח רחב: לילדים 24־34, לנשים 35־42 ולגברים 40־47. טווח המחירים: 130־700 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות אוריג'ינלס ובאתר החברה.

בירנקנשטוק לרשת אוריגינלס (צילום: יח''צ חו''ל)
בירנקנשטוק לרשת אוריגינלס (צילום: יח''צ חו''ל)