ח"כ יאיר גולן התארח בתכניתו של טל פרידמן, "האזרח פרידמן", ובה הוצג בפניו קטע מתוך חדשות 12 שם נראו הוא והפרשן הפוליטי של הערוץ עמית סגל מתעמתים, כאשר חבר הכנסת האשים את סגל שהוא שונא ערבים. גולן עומת עם הדברים בתכניתו של פרידמן, סירב לחזור בו מדבריו ואף החריף את הטון: "לדעתי זו בושה שהוא פרשן פוליטי, לא בגלל דיעותיו, אלא משום שזו כאילו פרשנות נייטרלית".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 


עוד הוסיף גולן ש"גם אם אתה יודע מה העמדות הפוליטיות של פרשן כזה או אחר או כתב כזה או אחר, יש גבול שאומר - 'אני בסך הכול ממלכתי אבל נוטה ל..', או 'אני מוכן לעוות ולהמציא את המציאות, אני מוכן לשקר בתקשורת, ובלבד שהעמדות שלי הם אלו שיובילו'".


חבר הכנסת מטעם מרצ גם התייחס לסקר האחרון שפורסם בחדשות 12, בו נשאל מי מסכים עם כך שהממשלה הנוכחית נשענת על תומכי טרור: "זו שאלה שרק עמית סגל יכול להמציא אותה. זו שערורייה, זו לא עיתונאות, זו תעמולה, וכשערוץ 12, שהוא ערוץ מכובד במדינת ישראל, לוקח אדם שהוא תועמלן פוליטי והופך אותו כביכול לפרשן פוליטי, זה בלתי נסבל". 

לשאלתו של פרידמן האם יתכן בכל זאת פיוס בין השניים, השיב גולן בשלילה.  

לא מדובר בקונפליקט הראשון בין השניים, כך בעבר כתב חדשות 12 הגיש תביעת דיבה כנגד סגן הרמטכ"ל לשעבר, כאשר האחרון האשים את סגל ב"פשע מאורגן". בציוץ התגובה שפרסם גולן כינה את הפרשן "עיתונאי החצר של בלפור".