בעוד רבים אבלים על מותו של הרב אורי זוהר, אחד מבמאי הקולנוע והבדרנים הבולטים בתולדות ישראל שחזר בתשובה לפני כ-40 שנה, התארח חברו הטוב, השר לשעבר שלמה בניזרי בתוכניתם של אריה אלדד ורוני בר און ב-103FM וסיפר על זוהר ז"ל: "בשני העולמות הוא היה הכוכב שלי, מושא הערצה ודמות חיקוי בטמפרמנט שלו, בעוצמה שלו, באמיתיות שלו ובהתמדה שלו". 

בניזרי המשיך לספר על חברו הטוב: "הוא הולך עם עצמו עד הסוף, הייתה לו מופרעות, כשהוא היה בעולם החילוני הוא לקח אותה והפך אותו לכישרון ענק וכשהוא בא איתה לצד הדתי הוא הפך את זה ועידן את עצמו בצורה מדהימה". 

בניזרי, בעברו שר מטעם מפלגת ש"ס, נזכר בעזרה של זוהר ז"ל לקמפיין המפלגה בעבר: "הוא הביא את כל הכישרון העצום שלו והכניס את זה לתוך התשדירים ואנשים התפעלו, שמחו ורקדו. זה הצמיח אותנו (ש"ס) מ-4 עד 17 מנדטים. תקשורת ומדיה זה כישרון וידע ואם אין לך את זה לא יעזור כלום, והוא היה ברמ"ח איבריו".

השר לשעבר הבהיר כי זוהר ז"ל לא התגעגע לעולם הבידור לאחר חזרתו בתשובה: "הגדולה שלו הייתה ששנים, עשרות שנים, הוא לא הגיע לתקשורת ולא כלום. הוא מוגדר אצלנו כתלמיד חכם עצום, שמתמיד גדול בתורה, שתורתו אומנתו באמת יום ולילה ולכן העריצו אותו בציבור החרדי". 

לסיום, נשאל חברו הטוב של זוהר ז"ל בדבר הסליחה בעולם החרדי על "מעשי ההוללות" מהעבר של חוזר בתשובה: "תראה, אדם שעושה תשובה, הרי במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים. הוא תמיד זעק, הוא ביקר מאוד את הציונות ואת החינוך החילוני במדינת ישראל על כך שלא לימדו אותו תורה ואדרבא נישלו אותנו מהערכים שלנו, זה כאב לו מאוד". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM