גריייגוס בסופ"ש בריכה מהחלומות
בין התאריכים 16-18 ביוני, יתקיים במלון אלמא, סופשבוע  שכולו אלכוהול ובעיקר גרייגוס הכולל: 24 שעות של מוזיקה, מסיבות בריכה, סטים של DJ מובילים, ארוחות שף, קוקטיילים שנרקחו במיוחד לכל מתחם ופעילות ובהתאם לשעות היום, בראנץ' מפנק. בוקר צ'יל עם מסאז'ים וקוקטיליים בבריכה. בכל ערב יתקיים מופע מרכזי שיהיה אפשר לראות רק ב-Goose Vibes Only: בחמישי: טונה מארח את יסמין מועלם  ובשישי: מארינה מקסימיליאן מארחת את רן דנקר.
מרגע הכניסה למלון ועד הצ'ק אאוט האורחים לא צריכים לדאוג לדבר , רק להנות מהרגעים והחוויה הכוללת. במעמד קבלת הפנים והחלוקה לחדרים יוזמנו האורחים להרגע עם קוקטליים מבעבעים כגון:  Grey Goose La Fizz, בבריכה יוגשו קוקטיילים בסגנון שפריץ, במסיבות לתוך הלילה נעלה את הסטייל לקוקטיילים איקוניים כמו אספרסו מרטיני וגרייגוס מיול ובארוחות הבוקר והברנאץ' : יוגש מבחר  GOOSE& JUICE עם מיצים טבעיים.
 

פסטיבל הלבנים במרינה הרצליה חוזר בפעם ה-14
יומיים של חגיגת קיץ משובחת עם מעל 120 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, מתחם קולינרי, חוויה של מוזיקה, טעמים, בריזה מהים ועוד המון הפתעות.

פסטיבל "White" מפורצי הדרך של תרבות היינות הלבנים בישראל, חוגג את שנתו ה-14 ברציפות עם עשרות יינות לבנים וסמוקים מהארץ והעולם. בפסטיבל צפויים להשתתף אלפי אורחים מכל רחבי הארץ שיגיעו ליהנות מטעימות של יותר מ-120 יינות, מתחם אוכל, מוזיקה שמחה ועוד הפתעות רבות.
בפסטיבל משתתפים היקבים הגדולים, יקבי הבוטיק קטנים והיבואנים המובילים שיציגו את התוצרת המקומית ומיטב יינות העולם, לצד שחקני חיזוק חדשים שיחשפו, כמדי שנה, את השפע ומגוון הזנים והסגנונות שיש ליינות לבנים, סמוקים ומבעבעים להציע.
בין המשתתפים: יקב כרמל, צור סוכנויות, יקב בנימינה, יקב ברקן, יקב סגל, חברת הכרם, יקב שילה, יקב פסגות, יקב טפרברג, נתיב יין, אקרמן , יינות Fantini של היבואן Tsilinsky, שקד-דרך היין, ועוד רבים וטובים. יינות חדשים שמושקים בפסטיבל, לדוגמא: בדוכן של חברת אקרמן תמצאו, פנפולדס קונונגה היל שרדונה, בציר חדש של המטואה סוביניון בלאן ועוד..
הפסטיבל נערך בהפקה ובארגון החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ומרכז 'איש הענבים', בשיתוף מגזין 'יין וגורמה'.
מתי: רביעי וחמישי ה-22-23.6, בין השעות: 18:00-23:00 כמה: מחירים: בקופות האירוע: 115 ₪ | ברכישה מוקדמת: 89 ₪ 
ברכישה טלפונית: 03-5180533 או דרך האתר   

פסטיבל יינות לבנים במרינה הרצליה (צילום: גלעד ארצי)
פסטיבל יינות לבנים במרינה הרצליה (צילום: גלעד ארצי)

פסטיבל הבירה במרינה הרצליה בשיתוף רשת הברים הלונדונית Lager & Ale.
דוכני אוכל רחוב, הופעות חיות ולא פחות מ- 100 מותגי בירה ישראלים ובינלאומיים יחכו לבאי פסטיבל הבירה.
בין מותגי הבירה שישתתפו בפסטיבל: קרלסברג לומה, טובורג, בלאנק 1664, אסטרייה דאם, גינס, שקמה אמבר אייל, בלומון, באדוויזר, הרצל 6% כפרה, מלכה אדמונית, נגב אואזיס, פראנסיסקנר, פראנסיסקנר דונקל,  סטלה ארטואה, הוגרדן, אלכסנדר גרין, קרומבאכר חיטה, לף בלונד, לף בראון,  ויינשטפן ויטוס, גרימברגן בלונד, מרדסו, ליפמנס, אלכסנדר בלייזר 8% ועוד..
בפסטיבל יקפידו להשתמש בכוסות רב פעמיות למען שמירה על איכות הסביבה.

מחירים: בירה מהחבית: 20/25 ₪ לשליש, 25 ₪ לחצי. בירה מהבקבוק ב 25 ₪.
מתי: בימים רביעי וחמישי ה-8-9.6.2022, בין השעות: 18:00-23:00
איפה: רחבת האירועים מרינה הרצליה. הכניסה חופשית מעל גיל 18

פסטיבל הבירה במרינה הרצליה (צילום: בן דאלי)
פסטיבל הבירה במרינה הרצליה (צילום: בן דאלי)

שבוע של קוניאק וNBA בקניון רמת אביב
בדיוק בזמן לסדרת משחקי גמר הNBA, בית הקוניאק הנסי מציג: The Spirit of the NBA שיתוף פעולה בינלאומי בין Hennessy, מותג הקוניאק עם ליגת הכדורסל NBA, אשר יצאו עם 2 בקבוקי הנסי מעוצבים במהדורה מוגבלת בגרסת VS ו- VSOP במיוחד לכבוד סדרת משחקי הגמר. לכבוד ההשקה תוקם חנות קונספט בקניון רמת אביב. החנות כולה תהיה מעוצבת באווירת NBA אשר יימכרו בה את הבקבוקים המעוצבים ובנוסף, מוצרים רשמיים של ה-NBA כגון: גופיות וכדורי-סל רשמיים וכן קיר צילום חוויתי ועוד.
חנות הקונספט תיפתח בסמוך לסדרת משחקי הגמר של ה-NBA בין התאריכים 9-18.6 בקניון רמת אביב ותפעל בהתאם לשעות הפעילות של הקניון.

NBA הנסי במהדורה מוגבלת (צילום: יחצ)
NBA הנסי במהדורה מוגבלת (צילום: יחצ)

יריד היין בראש פינה – חוגג עשור
יריד היין בראש פינה, חוזר לגן הברון לאחר הפסקה בת שנתיים עם היקבים הצפוניים המובילים, באווירה חגיגית תחת כיפת השמיים בלב המושבה הציורית.
גן הברון בלב המושבה ראש פינה, יארח את מיטב היקבים מהגליל, הגולן והעמקים, שיציגו יינות משובחים מהטרואר הצפוני, לצד דוכני מזון גליליים בדגש על מחלבות, ותוצרת חקלאית במיוחד לחג השבועות, בית קפה ומוסיקה חיה באווירה לילית קסומה שמייצרת חוויה בלתי נשכחת.
היריד הגלילי מהווה הזדמנות נפלאה למפגשים מרתקים עם אנשי היקבים, הייננים והכורמים הצפוניים. בין היקבים המציגים: יקב תבור, יקב דלתון, יקב תל שיפון, יקב נחל חרמון, יקב בזלת הגולן , יקב רימון, יקב רקאנטי ועוד.

 הכניסה ליריד מותנית ברכישת כרטיס המקנה כוס יין מהודרת לטעימת יינות ללא הגבלה במהלך כל הערב
מתי: היריד יתקיים – בימים רביעי-חמישי, בין השעות: 23:00-19:00,
איפה: בגן הברון, ראש פינה העתיקה.

יריד היין ראש פינה  (צילום: אושרי כהן)
יריד היין ראש פינה (צילום: אושרי כהן)

שיבאס ריגל בעיצוב מחודש
שיבאס גאה להשיק את העיצוב המחודש של Chivas 12 עם עדכון נועז ועכשווי לבקבוק, התווית והאריזה שלו. זהו העיצוב המשמעותי ביותר בהיסטוריה של המותג המשלב תעוזה, מודרניות ומעמד, תוך חיזוק והגברת המורשת היוקרתית והמכובדת של הוויסקי.
לשיבאס חשוב לקדם את ערך הקיימות, אשר הוביל את המותג בשלבי העיצוב המשודרג, הבקבוק החדש קל יותר, דבר אשר מפחית את השימוש בזכוכית ב1,300 טון בשנה, בנוסף לאריזה הניתנת למחזור מלא.

לצד השינוי בעיצוב, הטעם הייחודי המלא בארומות פירותיות ונגיעות של דבש לא השתנה ונשאר אותו הטעם של וויסקי סופר פרמיום, הוויסקי האייקוני והאהוב בכל רחבי העולם עם האיכות הלא מתפשרת, של שיבאס 12.

שיבאס 12 ריגל החדש (צילום: יחצ)
שיבאס 12 ריגל החדש (צילום: יחצ)