השחקן ג'וני דפ ניצח בשבוע שעבר בתביעת לשון הרע נגד אשתו לשעבר אמבר הרד, מה שניקה את שמו ופתח עבורו אפשרויות חדשות בקריירה - ובראשן חזרה לתפקיד שהוא הכי מזוהה איתו, קפטן ג'ק ספארו מפרנצ'ייז הסרטים של דיסני -"שודדי הקאריביים", בו כיכב במשך חמישה סרטים. 

חבר מושבעים בצפון וירג'יניה צידד בדפ ומצא כי אשתו לשעבר אמבר הרד הכפישה אותו בהאשמות כי ביצע אלימות במשפחה וקבע כי עליה לשלם פיצויים בסך 15 מיליון דולר. מנגד, הרד תקבל שני מיליון דולר דמי פיצויים. 

"אני בהחלט מאמין שאחרי פסק הדין כי 'שודדי הקאריביים' יחזור למסכים עם ג'וני כקפטן ג'ק, שישוב אל הסיפון", אמר מנהל לשעבר ברשת דיסני למגזין פיפל האמריקאי. "יש המון פוטנציאלי קופתי, בדמות האהובה מזוהה עם התרבות של דיסני. אחרי ההצלחה של 'אהבה בשחקים: מארוויק' יש רעב גדול לחזרה של כוכבים גדולים למסך בסדרות סרטים מצליחות מהעבר".

דפ לא שיחק את הקפטן מאז 2017, כשכיכב בסרט "שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" הסרט הכניס מספר נראה מאוד לקופות - 794.8 מיליון דולר ברחבי העולם, אך הוא היה הרבה פחות רווחי מקודמו בסדרה, "שודדי הקאריביים: זרמים זרים" שהצליח להכניס 1.04 מיליארד דולר. חמשת הסרטים בזיכיון "שודדי הקאריביים" בכיכובו של דפ הכניסו יותר 4.5 מיליארד דולר ברחבי העולם.