יישומי בנקאות וניהול תקציב ללא ביקור בסניף ואפליקציות רפואיות חדשניות, הן בין הבחירות הבולטות של הישראלים לפרס מוצר השנה לשנת 2022. גם בתחום איכות החיים מחקרי מכון נילסן מצביעים על קו ברור של חיבוק החיים ומיצוי שעות הפנאי עם המשפחה והחברים הקרובים - יינות ישראליים, בירות יוקרתיות ומאכלים איכותיים מראים כי הציבור התבגר והוא מעריך מענה אמיתי לצרכים ומוכן לתגמל חברות הקוראות את השוק ומגיבות לצרכיו.
 
ויסוצקי
סדרת 'חווית הצ'אי' כוללת 4 מוצרים על בסיס תה שחור ותבלינים ארומטיים: צ'אי שקדים, צ'אי קרמל מלוח, צ'אי ורדים וצ'אי מסאלה עוצמתי. לחוויית שתיה מפנקת ע"י הוספת חלב לספל התה. הסדרה מתאימה לכל מי שרוצה לשדרג את כוס התה שלו ולצרוך משקה ממלא יותר, בעל גוף, עשיר בטעמים וריגושים, ולמי שמחפש פינוק אמיתי יחד עם התה שלו.

סדרת 'חווית הצ'אי' של ויסוצקי (צילום: יח''צ)
סדרת 'חווית הצ'אי' של ויסוצקי (צילום: יח''צ)

קרומבכאר
קרומבאכר, בירת הפרמיום מספר 1 בגרמניה מובילה את קטגורית הבירה בשוק הגרמני עם מעל ל 200 שנות ניסיון ומומחיות.
 
קרומבאכר PILS, בירת הדגל של המבשלה (לאגר בסגנון פילזנר) מיוצרת מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומימי מעיינות טבעיים מנהר הקרומבאך שבבעלות המבשלה.
 
המותג עבר לאחרונה מיתוג מחודש הכולל שיפור צורת הבקבוקים, חידוש הלוגו וריענון מראה האריזות.

קרומבכאר  (צילום: אייל קרן)
קרומבכאר (צילום: אייל קרן)

  
תירוש מבעבע
יקבי כרמל מרחיבים את סדרת תירוש כרמל המקורי ומשיקים את 'תירוש כרמל מבעבע אדום' ו'תירוש כרמל מבעבע לבן', מיץ ענבים מבעבע באופן טבעי, ללא תוספות מים וסוכר, בטעמים פירותיים, קלילים ומרעננים. מיוצר מ-100% ענבים , ללא תוספות סוכר וללא חומרי טעם וריח. מתאים לטעם של מבוגרים וילדים כאחד ומוסיף עניין וגיוון בארוחות שישי וחג.
תירוש מבעבע (צילום: אייל קרן)
תירוש מבעבע (צילום: אייל קרן)

 
אורז בסמטי קשמיר רשת יוחננוף
הרשת השיקה מותג פרטי חדש, אורז בסמטי הודי אמיתי. גרגירי האורז מאופיינים במבנה ייחודי אשר מיצר חווית בישול, אכילה נעימה ואותנטית המזכירה את הודו במראה הלבן והנקי ובתחושת האכילה.
אורז בסמטי קשמיר. רשת יוחננוף (צילום: יח''צ)
אורז בסמטי קשמיר. רשת יוחננוף (צילום: יח''צ)

  
אולטרסאונד ביתי של כללית
מכשיר אולטרסאונד ביתי לנשים בהיריון, לשימוש עצמי החל משבוע 14, מבוסס על טכנולוגיית אולטרסאונד ממוזערת שפיתחה חברת הסטארט־אפ הישראלית PulseNmore.
 
מכשיר קטן, פשוט ובטוח המתחבר לסמארטפון ובודק 3 מדדים: תנועות עובר, דופק וכמות מי שפיר.
הסריקה נשלחת לפענוח של המוקד הרפואי הייעודי בבית־החולים בילינסון ובתוך זמן קצר מתקבלת אבחנה של רופא מומחה ישירות לתיק הרפואי של ההריונית.
 
השירות פעיל 7 ימים בשבוע בין השעות 08:00-22:00.
כללית אולטראסאונד (צילום: Pulsenmore)
כללית אולטראסאונד (צילום: Pulsenmore)

בראנץ' & קראנץ'
פרצל אמיתי וקפוא המיוצר מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל

ומיוצר בתהליכי ייצור מהמתקדמים בעולם. זמין תמיד, מהמקפיא אל השולחן, מאפה פרצל חם ומפנק באיכות של מאפיה, בלי לצאת מהבית.

בראנץ' & קראנץ'  (צילום: יח''צ)
בראנץ' & קראנץ' (צילום: יח''צ)

 
ממרח מילקה עם אגוזי לוז
ממרח מילקה עם אגוזי לוז: הטעם האהוב של שוקולד מילקה עכשיו בממרח עם אגוזי לוז. טעם עשיר ומפנק, נמרח בקלות ואינו מכיל שמן דקל. להשיג עכשיו בחנויות.

ממרח מילקה עם אגוזי לוז (צילום: יח''צ)
ממרח מילקה עם אגוזי לוז (צילום: יח''צ)

 
הילו קומוד מבית קיוומא
טיפות אשר מסייעות בטיפול ביובש בעיניים. הטיפות מעניקות הקלה מתמשכת לרמת היובש הקלה ביותר ועד ליובש קשה בעיניים. טיפות עיניים הילו קומוד הן חלק מסדרת טיפות העיניים של KIVEMA, והייחוד שלהן הוא בכך שהן נטולות חומרים משמרים או פוספטים. בנוסף, הבקבוקון מבטיח שימוש סטרילי לחלוטין: בכל לחיצה משתחררת כמות מדודה ובכל בקבוקון מצויות כ-300 מנות. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש | המוצר אינו מהווה תחליף לטיפול רפואי או תרופתי.

הילו קומוד מבית קיוומא (צילום: אייקונז ביי מדיו)
הילו קומוד מבית קיוומא (צילום: אייקונז ביי מדיו)

 
פאוזה נקסט
בר מים מעוצב וקומפקטי לאספקת מים מסוננים עם מסך טאץ' מלא. מערכת לטיהור מים עם סנן חיצוני של חברת3M לסינון חלקיקים של 1 מיקרון ולמניעת אבנית ומשקעים. מטהר את המים מטעמי לוואי ומסנן חומרי הדבקה וכימיקלים. אופציה למילוי מדוד של כוס וקנקן של מים קרים או חמים, בצורה רציפה. מנגנון הגנה לילדים לבטיחות מלאה ולמניעת כוויות ממים רותחים. מגיע בשלושה צבעים.

פאוזה נקסט (צילום: יח''צ)
פאוזה נקסט (צילום: יח''צ)

אפליקציית בנק הפועלים
האפליקציה הבנקאית המובילה בישראל, עם ממשק פשוט ומהנה המביא איתו את בשורת הבנקאות היומיומית. תמונת מצב עדכנית בדף הבית, ניווט נוח וברור וכל הפעולות הנפוצות בלחיצת כפתור. ביצוע מגוון פעולות בקלות: הפקדת צ'קים, פתיחת פיקדון, העברת כספים ועוד. התכתבות דו כיוונית ב offline בין לקוח לבנקאי, ממשק פרסונאלי, בשפה בגובה העיניים, להתנהלות פיננסית נכונה.

אפליקציית בנק הפועלים (צילום: סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים)
אפליקציית בנק הפועלים (צילום: סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים)

 
פועלים open
אפליקציה לפתיחת חשבון בנק בתהליך דיגיטלי מלא, תוך 7 דקות, מבלי להגיע לסניף. משלבת טכנולוגיית זיהוי פנים המייתרת את שיחת הוידאו, ויוצרת תהליך פשוט ידידותי, מהנה, קל ונוח. כל מה שצריך הוא טלפון נייד עם מצלמה ותעודת זהות. זוגות או שותפים יכולים לפתוח חשבון ב- open בקלות, אפילו מבלי להימצא יחד בעת פתיחת החשבון. צעירים שהגיעו לגיל 18 יכולים להפוך את חשבונם לחשבון רגיל ב-open בלי להגיע לסניף.

פועלים open  (צילום: סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים)
פועלים open (צילום: סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים)

השותף הפיננסי
שירות חדש באפליקציית בנק הפועלים, המאפשר חיזוי מגמות בחשבון ומתן המלצות וכלים להתנהל פיננסית נכון באופן עצמאי. השותף הפיננסי משתמש בכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי לסייע ללקוחות לעמוד ביעדים החודשיים שלהם, להימנע ממינוס הולך וגדל, להיערך לתקופות עמוסות בהוצאות, וגם לתקופות עם יתרות גבוהות בחשבון, ולהיות בשליטה על הכסף שלהם.

השותף הפיננסי גם מלווה את הלקוח בהתנהלות הכלכלית היומיומית באמצעות הצגת תובנות על מה שקורה בחשבון, התראות ופתרונות מותאמים אישית, בשפה ברורה ופשוטה ובחוויה דיגיטלית וחדשנית. השירות הינו ללא עלות.

השותף הפיננסי (צילום: סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים)
השותף הפיננסי (צילום: סטודיו חוויית לקוח, בנק הפועלים)