אלביס אולי עזב את הבניין – אבל יתכן ואתם תוכלו להשאר. עבור מעריצי הזמר האגדי זה הזמן לארוז את נעלי הזמש הכחולות, לעטות את הגלימה משובצת היהלומים ולקוות להיות בין אלו שיזכו להגיד "Thank you, thank you very much" על חווית אירוח "אלביסית" בלתי נשכחת במסגרת מחווה של Booking.com לאלביס פרסלי. צפו בהצצה לסרט "אלביס", שיעלה ב-23 ביוני: 

חוויית "אלביס" המפוארת תתקיים בבית האירוח בגרייסלנד שבממפיס, טנסי (ארה"ב), ותציע הצצה אל מאחורי הקלעים לאטרקציות סביב חייו של אלביס, כמו קבלת גיטרה מותאמת אישית מסוג גיבסון Epiphone בהשראת הזמר במתנה, נסיעה עם נהג ברכב וינטג' כמו זה שבו נהג לנסוע אלביס והקרנת בכורה בלעדית של הסרט "אלביס" ביחד עם אמנים אורחים אחרים, לפני עלייתו של הסרט לאקרנים ב-24 ביוני בארה"ב.

הזמנת חוויית אלביס האולטימטיבית תיפתח עבור זוג אורחים באתר Booking.com באופן בלעדי ב-9 ביוני, בשעה 12:00 בצהריים לפי שעון החוף המזרחי של ארה"ב, ותתקיים על בסיס שיטת כל הקודם זוכה. הזוג בר המזל שיזכה להזמין את החוויה הייחודית הזו יוכל לממש אותה בין יום שבת, 11 ביוני 2022 ועד יום שני, 13 ביוני 2022, במחיר של 19.57 דולר בלבד, כסמל לשנה המהפכנית בחייו של אלביס, כשלהיטו "רוק בבית הכלא" ( Jailhouse Rock) הגיע למקום הראשון במצעד השירים של בילבורד (Billboard).

חדר השינה בהשראת אלביס (צילום: booking.com)
חדר השינה בהשראת אלביס (צילום: booking.com)

זוג המעריצים יזכה ליחס VIP כשיתארח בסוויטה מפוארת ונוצצת בסגנון אלביס, וייהנה מחוויה של מסלול בן שני ימים ושני לילות שיאפשר להם לחיות את חייו של האליל המוסיקלי הנערץ. האורחים יפתחו את הבוקר ב"רוק-אנד-רול" וייהנו מחוויה שכוללת קבלת פנים במוזיאון המכוניות Presley שבגרייסלנד והקרנת בכורה של הסרט "אלביס" במתחם.

האורחים יזכו גם לסיור בביתו של אלביס, אחוזת גרייסלנד, ובאולפני סאן, שם הקליט אלביס לראשונה את שיריו. הם אף יאכלו צוהריים במסעדת Arcade Restaurant הוותיקה, ביתו של כריך חמאת הבוטנים והבננות המטוגן האהוב על אלביס – עם הזדמנות להעלות פוסט לאינסטגרם מהשולחן האהוב על האליל. בין החוויות ייהנו האורחים גם מארוחת ערב ברחוב ביל הידוע ומהטבות נוספות. 

מסעדת Arcade Restaurant (צילום: booking.com)
מסעדת Arcade Restaurant (צילום: booking.com)
מסעדת Arcade Restaurant (צילום: booking.com)
מסעדת Arcade Restaurant (צילום: booking.com)

הזוג שיצליח להזמין את החוויה הזו ייהנה גם מאיסוף משדה התעופה במכונית וינטג' של כוכבים, שהיא אחת מאפשרויות רבות להשכרת רכב שעומדות לרשות המזמינים באתר. חווית האירוח הזו מתקיימת לרגל השקת הסרט "אלביס" של הבמאי באז לורמן, על ידי האחים וורנר בקיץ הקרוב, שיציג את הסיפור שמאחורי האגדה המוסיקלית, אלביס פרסלי.

לחיות בסטייל (צילום: booking.com)
לחיות בסטייל (צילום: booking.com)