שרת הפנים, איילת שקד, תועדה הערב (רביעי) כשהיא לוחצת ידיים ומקיימת שיחה מחוייכת עם בני הזוג נתניהו במהלך אירוע לחגיגות ה70 של המלכה אליזבת בשגרירות הבריטית.

כזכור בין שקד לשרה נתניהו היו על פי הדיווחים יחסים עכורים. בחודש מאי אשתקד פורסמו בחדשות 12 הקלטות משיחה סגורה של שקד בה היא  מבקרת בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה. "הוא מפחד ללכת להליך של חנינה ועסקת טיעון, כי הוא מפחד מזה, הוא מפחד שבסוף הוא יצטרך להודות באשמה. וזה לא יסתדר... הוא הרי אדם מאוד מאוד פרנואיד, אז הוא מפחד מזה. ולנשיאות, הוא רוצה להמשיך להישאר בשלטון. יש לו תאוות שלטון וכוח, הוא ואשתו. זה כמו הרודנים. כמו דיקטטורים, הם לא מוכנים לזוז. לנו אין את זה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מנגד, בראיון בתוכניתו של עודד מנשה בערוץ 20 ב-2020, אמרה שקד על שרה כי "היא רעייה ובת למופת טיפלה יפה מאוד באבא שלה וראיתי את זה מקרוב. היא מאוד אוהבת את בעלה הם זוג מאוד מאוד קרוב ואני חושבת שכל זוג בגילם יכול להתקנא באהבה שלהם אחד לשני".

בשנת 2019 דווח בחדשות 13 כי נתניהו הטילה וטו על שריון איילת שקד בליכוד.על פי הדיווח, שרה נתניהו לקחה את בעלה הצידה ושטפה אותו על הרעיון לשריין את שרת המשפטים. לדברי הנוכחים, רעיית ראש הממשלה אמרה לו כי ש"איילת שקד לא תהיה בליכוד. נקודה". בליכוד אמרו בתגובה כי לא היו דברים מעולם.