ענקית אוניות הנופש הבינלאומית NCL (נורוויג'ין קרוז ליין) מצטרפת לתחרות על הנופשים הישראלים ותתחיל לראשונה בתולדותיה בהפלגות מחיפה, כך נודע ל"מעריב". נזכיר ששוק ההפלגות המקומי צפוף ובעלי החברות מתמודדים עם מתחרים כמו מנו ספנות, רויאל קריביאן, MSC ואחרות.

הן כבר מפליגות מחיפה לאיי יוון או לערים אחרות באגן הים התיכון. החברה הבינלאומית תתחיל את הפלגות הנופש ב־15 בנובמבר, מועד הנחשב לתחילת עונת החורף. ההפלגה תהיה על אוניית הנופש "אפיק", המסוגלת להעמיס 4,000 נופשים. הפלגת הבכורה תהיה מחיפה לרומא דרך מספר נקודות בולטות באיי יוון, כולל רודוס וכרתים. ההפלגה, שתימשך 12 לילות, תהיה בעלות בסיס של 1,500 דולר, כולל ארוחות ב־50% מהמסעדות הנמצאות על האונייה.

"מבלי לזלזל במתחרים, התחרות היא לא מולם. השוק שאנחנו רואים מול עינינו הוא עולם הנופש והחוויות. אנחנו בודקים אילו אטרקציות מעניינות את הישראלים ופועלים בהתאם. השוק הישראלי חשוב מאוד עבורנו", אומר ל"מעריב" ניק וילקינסון, סגן נשיא עולמי ב־NCL.

לדבריו, "האונייה נורוויג'ן אפיק מוכרת היטב לישראלים. נציע מחיר בסיס תחרותי עם חבילות אטרקטיביות נוספות. נכון שההפלגה נכנסת לעונת החורף, אבל היא מיועדת לא רק לישראלים, אלא לנוסעים מכל העולם. המטרה היא לספק את הצרכים של אלה המחפשים חוויות מיוחדות. בהמשך 2023 תהיינה הפלגות נוספות".