גובר החשד לרצח בפתח תקווה: אישה בת כ-65 נמצאה הערב (חמישי) בדירה ברחוב הרצל במרכז העיר. מבדיקת ראשונית עולה כי בעלה התקשר לקרובת משפחה, אמר לה שאשתו מתה והיא התקשרה למשטרה. כשהגיעו הצוותים למקום נראה הבעל, גם הוא כבן 65, כשהוא יושב בסלון ומעשן סיגריה, ככל הנראה בגילופין.

כוחות משטרה כולל חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לזירה, ותוך כדי בדיקת האירוע גבר החשד שמדובר ברצח. המשטרה עיכבה את בעלה של הקורבן לחקירה בתחנה. נסיבות האירוע טרם ידועות, הרקע פלילי.

נעמי ויזנר, המתגוררת בקרבת מקום, קיבלה דיווח ראשוני על חשד להתאבדות, הגיעה לדירת הקורבן וראתה לדבריה: "הוא ישב בסלון נינוח עם סימנים של חתכים בשורש כף היד". היא ניסתה לדובב אותו והוא אמר: "אני נשוי משנת 76, אני אוהב אותה, היא מתה בבוקר, אני גם רוצה למות". לשאלה מדוע לא קרא לאנשים שיכלו אולי להציל אותה, השיב: "אין שאלה - אין תשובה". לדברי ויזנר נראו סימני חניקה על צווארה של הקורבן והעגיל שלה נמצא ליד המיטה.

זירת התאונה בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
זירת התאונה בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)

פרמדיקית מד"א, ליז גורל, סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".