גוברים הלחצים: פעילי מפלגת מרצ מפגינים היום (שבת) מול ביתה של חבר הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי בנצרת, בדרישה שתתפטר מהכנסת. זאת, לאחר שהצביעה נגד הארכת תקנות יהודה ושומרון יחד עם ח"כ מאזן גנאים.

מהמפגינים נמסר: ״ממשלת השינוי חייבת להמשיך בדרכה להבראת מדינת ישראל. אנו, אזרחים ואזרחיות מודאגים, רואים את התנהלותה של חברת הכנסת המסכנת את הממשלה ועלולה להביא לממשלת חושך בראשות בן גביר, סמוטריץ ונתניהו. אנו חרדים לגורל המדינה. ח״כ זועבי חייבת לסיים את תפקידה בשביל לאפשר לממשלת השינוי להמשיך. זועבי- התפטרי!״.

בתוך כך, חבר הכנסת מוסי רז (מרצ) התייחס לתפקוד הממשלה באירוע שבתרבות בכפר יונה וטען: "הממשלה הזו מאוד ימנית, אבל היא הצלחה גדולה מאוד, ואנחנו מתכוונים להילחם על כל קול כדי שהממשלה תמשיך בעבודה שלה". 

על המצב עם זועבי, אמר ח"כ רז: "לשמחתי, היא עדיין לא הצביעה אי אמון בממשלה ואנחנו עושים הכל כדי שזה לא יקרה, אבל לאכזבתי היא הצביעה מספר הצבעות לא כמו הסיעה. אצלנו זה לא נהוג. אני מקווה שזה לא יקרה, כי אנחנו צריכים וחייבים להציל את הממשלה. אני כל הזמן מדבר איתה, ואומר לה שהיא לא משתפת אותנו, וחובה נעבוד כקבוצה יחד. אם יש לה בעיה צריכה לדבר איתנו וצריך לקבל החלטה".