פסטיבל המוזיקה האלקטרונית DGTL, שהביא את האמנים המובילים בעולם להקפיץ את הבליינים על אדמת הקודם בסדרת אירועים חסרת תקדים שכללה רכבת אווירת של אמנים, עשרות אלפי בליינים מקומיים, יחזור לישראל בקרוב. 

במתכונת הנוכחית שתתקיים בסוכות 2022 (10/10/2022), בשעות 14:00 - 23:00, הפסטיבל יארח את האמנים והלהקות האלקטרונית החשובים בעולם לצד שלל מיציגי אמנות, ווידאו, סאונד ותאורה שייתפרשו על פני ארבע  במות ענק. מעבר להיותו פסטיבל מוזיקה חדשני, DGTL חרט על דגלו שמירה על הסביבה וקיימות וזכה בפרס הפסטיבל הירוק ביותר באירופה.

תל אביב הצטרפה רשמית לרשימה של הערים שמארחות את פסטיבל המוזיקה והאמנות האלקטרוני DGTL שמקורו בהולנד לצד אמסטרדם, סאו פאולו, ברצלונה, סנטיאגו ועוד.
 
הפסטיבל, בשונה מאירועים שמכילים הד ליינר אחד בלבד, הוא אירוע חדשני שמקדש טכנולוגיה ומציג שורה ארוכה של אמנים, מהגדולים בעולם, לצד התגליות הטריות ביותר בהפקה וסאונד בסטנדרטים יוצאי דופן. פסטיבל DGTL הוא חוויה רב חושית של אמנות, מוזיקה, תאורה ותפאורה באיכות בלתי מתפשרת. ההפקה מושקעת ומהודקת בכל רבדיה: דוכני מזון משובחים על טהרת הצמחוני (כחלק מהמהפכה הירוקה של DGTL), ארט מטורף, במות ענק וכמובן סאונד מוקפד וארבע במות עם תוכן מוזיקלי משובח שפועלות במקביל בכל רגע נתון.

מעבר להיותו פסטיבל מוזיקה חדשני, DGTL חרט על דגלו שמירה על הסביבה וקיימות וזכה בפרס הפסטיבל הירוק ביותר באירופה, בפרס ה-Outstanding Green Event, בפרסי ה-FestX בלאס וגאס ופרס ה Most Sustainable- Company Amsterdam. לאחר שמאות אלפי אנשים ביקרו בפסטיבלי DGTL בעולם בשנים האחרונות, תל אביב יפו ששמה הולך לפניה בזכות חיי הלילה והכישרונות המוזיקליים שיצאו ממנה, הצטרפה בשנים האחרונות לרשימה האקסקלוסיבית. לצד הקהל הישראלי הנלהב פקדו את הפסטיבל בשנותיו הראשונות  מאות תיירים שצפויים לשוב גם השנה.

בין האמנים שישתתפו בפסטיבל: 

Adam Bayer: ענק הטכנו משוודיה. מאז תחילת דרכו בשנות ה 90 בסצנת האנדרגראונד של שוודיה,
בין אם זה על במות פסטיבלים מובילים או גיגים במועדונים קטנים, באייר מתאים ומפתח את הסאונד שלו ללא הפסקה בין השאר בעזרת הלייבל Drumcode שהפך לאחת מחממות המוזיקה האלקטרונית החשובות בעולם.

Jeff Mills: ממייסדי סצנת הטכנו העולמית ואחד הקולות המסקרנים והכשרוניים שיצאו מדטרויט מגיע לביקור נדיר בישראל, הסאונד של מיילס מאוכלס עמוק במדע בדיוני, החלל הוא האובססיה שלו והמוזיקה שלו כמעט הופכת למדע בדיוני מוזיקלי.


Adriatique: צמד הטכנו המלודי משוויץ. הופעות הדיג'יי של אדריאטיק כמו גם ההפקות שלהם,  ארוכות, מדיטטיביות, ומאתגרות את המאזין עם טוויסטים עדינים הקוטעים את הגרוב ההיפנוטי שלהם. הכישרון שלהם להפנט רחבות מסביב לעולם הקפיץ אותם לעמדה של אחד מהרכבי הטכנו המבוקשים והמצליחים בעולם.

Kink: קינק נבחר למקום הראשון של מופעי הלייב האלקטרוניים על ידי כל המגזינים החשובים בעולם. היכולות שלו להפעיל בלייב מכונות תופים וסינטיזריים הפכו אותו למכונת גרוב בלתי ניתנת לעצירה שמופיעה על במות הפסטיבלים החשובים בעולם מזה עשור.

Meute: להקת ענק המורכבת מאחד עשר מתופפים ונגני קרן מהמבורג/גרמניה המנגנים בלייב קלאסיות בלתי נשכחות של מוזיקה אלקטרוניות באופן אורגני ומרגש במיוחד.

Shpongle: שפונגל מאת סיימון פוספורד הוא פרויקט מוזיקה אלקטרונית פסיכדלית מאנגליה שהוקם ב 1996 שסגנונו המוזיקלי משלב מוזיקה מסורתית ושירה מרחבי העולם עם מוזיקה פסיכדלית מערבית מבוססת סינתיסייזר עכשווי. כשהתבקש לתאר את המוזיקה של שפונגל, פוספורד הגיב שהיא "דומה לשום דבר שלא שמעתם מעולם". כהדליינר בפסטיבלים הגדולים ברחבי הגלובוס ואחד מהאמנים האלקטרונים האהובים בישראל סביר להניח שהוא יפוצץ אותנו עם עוד הופעה מהפנטת

FJAAK: ׳הילדים הרעים של סצנת הטכנו הברלינאית׳. מאז הופעת הבכורה שלהם ב-2009, הצמד זכה להערכה בינלאומית על הטייק הלא שגרתי ופורץ הגבולות שלהם על טכנו קלאסי, האוס וברייקביט.

Giolì & Assia: צמד מפיקות איטלקיות, מולטי-אינסטרומנטליסטיות, כותבות שירים, בעלות חברות תקליטים ודי'גיאיות ש"שברו" את יוטיוב עם עשרות מליוני צפיות למופעי הליייב שלהן שמשלבים מוזיקה אלקטרונית עם פופ, האוס, אינדי ודאנס.

Folamour: פולמור לוקח חלק מרכזי בתנועת הרנסנס של מפיקי האוס ודיסקו צעירים צרפתיים וזוכה להכרה מעבר לגבולות צרפת עם אלבום הבכורה שלו 'Umami' שכלל להיטים כמו 'Devoted To U' ו-'Ivoire' שודר למעלה ממיליון פעמים ב-12 החודשים הראשונים שלו.

Mano Le Tough: אחד מענקי האינדי דאנס העולמיים ומהאמנים האלקטרונים הכי אהובים בישראל חוזר להפנט. 

Paramida: מיזוג פרוטו-האוס וטראנס, כלי הקשה עם טכנו עתיר אנרגיה, האוס איטלקי וקצב חדש שאי אפשר לעמוד בפניו. פרמידה, רזידנטית מועדון הפנורמה בר בברלין, מגיעה לתל אביב עם קו מוסיקלי מופרע ומסקרן.