יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, תקף היום (שני) בחריפות את ניר חפץ, שהיה יועץ התקשורת של אביו, משמש כעד מדינה בתיק 4,000 והעיד אתמול במשפט הדיבה של משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפוסט שהעלה לפייסבוק כתב נתניהו: "ניר חפץ שיקר לגבי אתמול בעדותו בבית המשפט במסגרת משפט הדיבה נגד אהוד אולמרט! הדברים ההזויים שהוא ייחס לי לא היו ולא נבראו. שקר וכזב! מדובר פשוט בעלילת דם!".

לדבריו, "הוא אמר את שקריו אלו כאשר הוא יודע שלא אוכל לתבוע אותו דיבה עליהם, מכיוון שהחוק מקנה חסינות מפני תביעות דיבה לדברים שנאמרים בין כותלי בית המשפט. הוא עשה זאת מכיוון שהוא שונא אותי על כך שהדהדתי בעבר חשיפות על דברים קשים ומביכים מעברו הצבאי ומהדרך בה הפכו אותו לעד מדינה, דברים שכרגע לא אפרט ואחזור עליהם. ניר חפץ - תתבייש לך!".

בפברואר האחרון נפגשו חפץ ויאיר נתניהו בבית משפט השלום בנתניה לדיון ראשון במסגרת תביעת לשון הרע שהגיש חפץ נגד בנו של יו"ר האופוזיציה. במסגרת התביעה תבע חפץ מנתניהו חצי מיליון שקל, כולל כיסוי הוצאותיו המשפטיות העתידיות.

כתב התביעה הוגש על רקע שורת התבטאויות של יאיר נתניהו נגד חפץ, שמהן עולות לכאורה מגוון עבירות של פגיעה בפרטיות ולשון הרע והתבטאויות שונות המפרות צו איסור פרסום סביב גיוסו של חפץ לתפקד כעד המדינה בתיק 4,000.

חפץ הגיש את התביעה לאחר שהצהיר מספר פעמים כי הוא מתכוון לעשות כן. בכתב התביעה שהוגש נכתב כי יאיר נתניהו נתבע בשל שורת עוולות שביצע נגד חפץ במודע, תוך שהוא חותר למקסם את הנזק שדבריו עשויים להסב לעד המדינה בכוונות זדון ברורות.