שנה לממשלת בנט-לפיד: ברקע רצף הטלטלות בקואליציה, סקר מנדטים שפורסם הערב (שני) בחדשות 12, מצא תמונה עגומה עבור המשך כהונתה בקרב דעת הציבור.

מנתוני הסקר עולה כי במידה ויתקיימו בחירות היום, מפלגת הליכוד של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תוביל במרוץ עם 36 מנדטים, כשאחריה יש עתיד של ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד עם 20 מנדטים. מיד אחריהן מפלגת כחול לבן עם עשרה מנדטים, הציונות הדתית עם תשעה, וש"ס עם שמונה.

מפלגת יהדות התורה תזכה לפי הסקר בשבעה מנדטים, בעוד העבודה של מרב מיכאלי תסתפק בשישה. מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, ימינה, תקבל חמישה מנדטים - בדומה למפלגות ישראל ביתנו, רע"מ והרשימה המשותפת. מרצ תעמוד על ארבעה מנדטים בלבד, בעוד מפלגתו של שר המשפטים גדעון סער, תקווה חדשה, לא תעבור את אחוז החסימה.

בהיבט הגושים הקואליציה הנוכחית תצבור 55 מנדטים, בעוד בלוק נתניהו יזכה ל-60. חמישה מנדטים נוספים תקבל הרשימה המשותפת כאמור. על השאלה מי לדעתם מתאים יותר לכהן כראש ממשלה השיבו 47% מהמשיבים את שמו של נתניהו, בעוד 21% בלבד נקבו בשמו של בנט. 

יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, התייחס לממצאי הסקר ואמר כי "אנשים רואים את אלה שפועלים למען האינטרס של הקהילה הערבית ומקיימים את הבטחותיהם לבוחריהם, ובין אלה שמתעלמים מדעתם של אנשים, חוזרים על אותן סיסמאות ומשתוללים במצעים במשך עשרות שנים. "