עשרות אלפי אנשים היו אמורים להשתתף היום (שני) בהופעה של להקת הרולינג סטונס באצטדיון "אמסטרדם ארנה" בהולנד, אולם רגע לפי תחילת המופע, סולן הלהקה מיק ג'אגר גילה כי הוא חיובי לקורונה.

ג'אגר חש ברע בשעות הבוקר ובבדיקה שנערכה לאחר מכן הוא אובחן כאמור כחיובי לנגיף. ההופעה שבוטלה הייתה אמור להערך במסגרת סיבוב הופעות במלאת 60 להיווסדה. בהמשך צפויה הלהקה להופיע בשוויץ, איטליה ואנגליה. 

מטעם הלהקה נמסר: "הרולינג סטונס נאלצו לבטל את הקונצרט הערב באמסטרדם, לאחר שמיק ג'אגר אובחן כחיובי לאחר שחווה תסמינים של קורונה עם הגעתו לאצטדיון. הרולינג סטונס מצטערים מאוד על הדחייה, אבל הבטיחות של הקהל, המוזיקאים וצוות ההופעה חייב להיות בראש סדר העדיפויות. המופע נדחה למועד מאוחר יותר".

ג'אגר התנצל בפני מעריצי הלהקה ההולנדים בטוויטר וכתב: "אני כל כך מצטער שנאלצנו לדחות את המופע באמסטרדם בהתראה כה קצרה הערב. "למרבה הצער הרגע נדבקתי. אנו שואפים לקבוע מחדש את המועד בהקדם האפשרי ולחזור בהקדם. תודה על הסבלנות וההבנה". 

באפריל 2019 הרולינג סטונס נאלצו לבטל מספר הופעות לאחר שג'אגר הכריז שהוא סובל מבעיות בריאות. מאוחר יותר התברר כי הוא הובהל לבית החולים בניו יורק, שם עבר ניתוח להחלפת מסתם לב. ג'אגר תאושש בהצלחה מהניתוח הגדול וחזר לבמה רק שלושה חודשים לאחר מכן. חבר הלהקה קית' ריצ'רדס אמר ל"טורונטו סאן" בזמנו: "הוא עבר את זה (ניתוח) בקלות רבה. הוא בכושר מצוין. זה נראה כאילו לא הייתה בעיה בכלל".