הלפטופ החדש מבית ASUS, ה-ZenBook Pro Duo 14 OLED, הוא לא מחשב זול במיוחד, אבל עבור יוצרי תוכן ויוצרים באופן כללי (עורכי וידאו ואנימטורים לדוגמה) זה מכשיר פונקציונלי במיוחד, בזכות הנוחות של המסך השני הקטן, לצד מסך המחשב הראשי.

גולת הכותרת של הלפטופ הוא המסכים, מסך מגע ראשי בגודל 14.5 אינץ' ברזולוציית K2.8 (864 X 2880) עם בהירות של 500 nits וטכנולוגיית anti-glare כדי למנוע השתקפויות לא נעימות. המסך מציג תמונה חדה, ברורה ואיכותית, שמתאימה לכל פעולה ומבטיח צבעים חדים במיוחד. קצב הרענון של המסך הוא 120 הרץ, לצד זמן תגובה של כ-0.2 אלפיות השנייה, שיבטיח מעבר חלק גם בסצנות אקשן עמוסות.

מתחת למסך הראשי, לצד המקלדת, צץ לו מסך מגע משני, בגודל 12.7 אינץ', ובניגוד למודלים קודמים, הוא גם נמצא בזווית מוגבהת ומאוד נוחה לשימוש. המסך הקטן מגיע עם אותו מפרט טכני ופיצ'רים של המסך הראשי, אבל הוא מאוד פונקציונלי. מעבר לתמיכה ב-ASUS PEN 2.0, הוא מצויד בתוכנות נוחות לתפעול ושורת משימות עם כפתורים הניתנים להתאמה אישית, שייתנו לכם גישה מהירה לפעולות רבות, בהן סידור הבהירות, עוצמת הווליום, שיקוף טלפון, נעילת מקלדת ועוד.

המסך הקטן בא לענות על צרכים מקצועיים ספציפיים, כמו עבור צלמים שיכולים להשתמש בו עבור כלי עריכה, מתכנתים שיוכלו להעביר למסך הקטן את הקוד בזמן שהם עוברים על תוכנה או משחק שבונים, וכמובן עורכי וידאו, מוזיקאים, משפיעני רשת ועוד.

מבחינת ביצועים הלפטופ לא מאכזב, עם מעבד דור 12 i9-12900H של אינטל וכרטיס גראפי NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti, החומרה, לצד זיכרון של 32 ג'יגה בייט, מבטיחה ומספקת ביצועים מהירים ושקטים בכל התוכנות או הרצה של משחקים כבדים ותובעניים. בנוסף המחשב מגיע מערכת קירור מתקדמת מבית ASUS, ה-IceCool Plus, שמוודאת שהוא לא מתחמם בזמן מאמץ. באופן כללי המחשב מאוד קל לנשיאה ולהחזקה, והמקלדת מאוד נוחה ונעימה למגע, ללא רעשים מעצבנים בזמן ההקלדה. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 11,190 שקל.