בין אם אנחנו מדברים על בתים חכמים, ובין אם אנחנו מדברים פשוט על עיצובים איכותיים אלו ואחרים שהופכים אותנו למגשימי החלומות הפרטיים של עצמנו, חשוב שנדע אלו אנשי מקצוע צריכים ללוות אותנו. וזאת על מנת שבאמת נוכל להגיע אל התוצאות המקסימליות עבור עצמנו. הליווי המקצועי מתחיל בחיבור, בקשר הטוב, ובכימיה שיש בינינו לבין האנשים מולם אנחנו מתנהלים.

כשמדובר בשיפוץ, בניה מהבסיס, או אפילו שיפור חזית בניין או התחדשות עירונית בתמ"א 38 או הוספת מרפסות. כל צעד כזה הקשור אל עולם הבניה חייב להיות מסודר, מקצועי, ועם כימיה טובה.

אלי גבאי – נעים להכיר
ההכרה עם אנשי מקצוע איכותיים יכולה לקרות על הדרך, ובמקרה. ויכולה לקרות כי אתם מחפשים את האנשים הנכונים, באמצעות אנשים עליהם אתם סומכים. כך או כך, כשתגיעו אל האנשים הנכונים אתם כבר תדעו ותרגישו זאת.
 
לפני כמה שנים, מי שהיה שומע על קבוצת גבאי לא היה מקשר את השם אל עולם הבניה המתחדש המודרני. אבל כיום כולם יודעים שקבוצת גבאי בראשותו של אלי גבאי היא חברה בעלת מוניטין חזק. כאשר מאחוריה רזומה של עשיר של פרויקטים גם באכלוס. ואף פרויקטים בשיווק שרק מחכים לדיירים שיבואו הביתה.

עולם הבניה מתחדש – ויחד איתו גם קבוצת גבאי
אם יש משהו שכדאי לכל איש עסקים ובכל תחום זה לזרום עם החדשנות וליהנות מהטכנולוגיה. עולם החדשנות והטכנולוגיה לא דילג על עולם הבניה, ובטח שלא על התחדשות עירוני ותוך כך ממצבת קבוצת גבאי את עצמה ברף מאד גבוה בו היא בהחלט מתקדמת ומתחדשת עם העולם המודרני, גם בתחומי הבניה וההתחדשות העירונית.

את הפוטנציאל הגלום בתוך עולם הבניה גילה שמשון גבאי וכך נכנס לתחום. האב גבאי העביר את שרביט ניהול החברה אל ילדיו, ביניהם אלי גבאי מנכ"ל החברה שמשתף בהתרגשות שעבד עם אביו בכל חופש גדול וכך מאז ומעולם חלם להמשיך ולנהל את החברה. עוד משתף גבאי כי העסקה הראשונה שסגר היתה כאשר היה בן 25, וההתרגשות היתה בשיאה.

עוד כשהיה צעיר, אמו ביקשה מאביו לקחת אותו לכל פגישה ולכל תהליך עסקי על מנת שילמד את העבודה אפילו בתקופות הצבא. כל יום היה מגיע אל אתרי הבניה, צמוד לצוות המקצועי. ולאחר סיום הצבא נכנס לעבוד בחברה ובהנהלתה.  

מאז אותו הרגע אלי גבאי הספיק להוביל את קבוצת גבאי לרכישות של קרקעות ברחבי הארץ, לקדם מיזמים של אלפי יחידות דיור, לרכוש חברות ביצוע. להכנס אל תחום ההתחדשות העירונית, ואף לרכוש חברה ציבורית נוספת הקשורה אל ניירות ערך בבורסה בתל אביב.

הטיפים של אלי גבאי לפעילות נרחבת בעולם הבניה
אלי גבאי החל בהרחבת פעילות החברה לאזורי המרכז רק בשנים האחרונות. אך עוד לפני בשנת 2008 ביצע את העסקה הראשונה מול אזורים. ואף רכש קרקע באשקלון. את העסקה הראשונה שלו סגר כאשר היה בן 25 כאשר שמע שאזורים מחפשת מכירת קרקע. גבאי שוחח עם האדם האחראי על המכירה. ישב אצלו בכל יום ויום, עד שהגיעו אל הסכמות משותפות.

הקשר העסקי שנוצר עם אזורים פיתח את קבוצת גבאי והכניס אותה למשחק כשחקנית ראשית ודומיננטית שרכשה קרקעות והקימה מאות על גבי מאות יחידות דיור. עם הזמן, מאות יחידות דיור הפכו להיות אלפים, ומשם הכל מתגלגל וממשיך להתגלגל.

על פי אלי גבאי כאשר מתחילים עם עסקה טובה שיש בה חיבור וקשר טוב, הדברים יכולים רק להשתפר מכאן. עם אזורים היה משא ומתן משמעותי עד שהגיעו להסכמות לגבי הפרויקטים. וכאשר נוצר גם קשר אישי הכל פשוט הולך טוב יותר. ואתם בעצם יוצרים לעצמכם קשרים של שנים שהם גם עסקיים וגם אישיים. בסופו של דבר, כולם הופכים למשפחה.

אלי גבאי – "תעברו לגור בתל אביב, זה יפתח לכם עולם חדש"
על פי אלי גבאי מגורים בתל אביב פותחים דלתות אחרות לעולם חדש. לאחר שאמו נפטרה, לא היתה מטרה להישאר ולגור באשקלון. ולכן, לאט לאט המשפחה עברה לתל אביב מאשקלון.

החברה עדיין בונה מאשקלון, כי הבסיס שלה שם, חברי הילדות. חברים של המשפחה, ואנשים שעדיין מעוניינים לעשות עם קבוצת גבאי עסקים רבים. החברה למעשה בונה בכל רחבי הארץ, וגם בשדרות למרות המצב הבטחוני שמדי פעם קופץ ומתריע.

על פי אלי גבאי, מנכ"ל קבוצת גבאי, המצב הבטחוני ככל שיחמיר גורם לאנשים לרכוש דירות חדשות דווקא באזורי שדרות ובאזורי אשקלון בשל הצורך הבלתי נמנע בממ"דים שהפכו להיות מוצר נצרך בכל תקופה. כי אצלנו באמת אי אפשר לדעת מתי יהיה סבב הלחימה הבא.

הכיוון הבא של קבוצת גבאי, לאן?
על פי אלי גבאי קבוצת גבאי תהיה אחת מחמש החברות הגדולות ביותר בתחום עולם הבניה המתחדש בכל יום ויום. גבאי מאחל לקבוצת גבאי גדילה וצמיחה משמעותית בנכסים מניבים. בפרויקטים רבים, בהתחדשות עירונית שהחברה כבר מובילה. ולמעשה גם בעלת מוניטין של אחת החברות החזקות בתחום. ובכלל, כגורו לעולם הבניה וההתחדשות והשראה לחברות רבות.

בסופו של דבר, הבית הוא המקום הבטוח ביותר של כולנו. ואם אנחנו נבנה את הבית בליווי של חברה מקצועית, בטוחה, אחראית ובעל הידע, הנסיון והוותק הוא גם יהיה המקום הכי טוב בו נוכל להגשים את כל החלומות.